Hej allesammen... Jeg har HÅRDT brug for noget vejledning! Min søn på snart 4 måneder har stort set siden han blev født, været MEGET vågen og aktiv. Men i og med han er blevet ældre, så er han blevet rigtig urolig. Han smiler meget og virker glad. Men hans humør svinger meget, og han kan gå fra at grine til pludselig gråd. Han lyder tit meget utilfreds, og er meget let til gråd. Han er rimelig nem at ligge til at sove, men vågner dog et par gange om natten. Selv når jeg rigtig har fanget hans opmærksomhed i en sang, eller blot en baby leg, så bliver han utilfreds og urolig, og begynder at græde...De andre fra min mødergruppe kan sidde med deres 4 mdr. Børn på skødet og pludre med dem. men min søn bliver rigtig hysterisk hvis jeg sidder stille med ham for længe. Så skal der ske et seneskift. Han spræller og skubber hele tiden fra med fødderne... Det har han gjort meget længe. Det skal lige siges at han er meget med, af en baby på hans alder. Er begyndt at ligge an til at kravle, og løftede hovedet da han var lidt over en uge. Hver eneste aften får han en tudetur, og vi kan ikke besøge mine forældre til aftensmad, da han lige deromkring bliver helt umulig... Han er sjællendt i ro nogen steder, heller ikke i armene...jeg bliver så ked af det, og føler mig utrolig magtesløs! Vi har prøvet kiopraktor, og det hjalp kun lidt... elsker min søn, og jeg kan ikke forstå at han har så meget uro i sin krop? Nogen med samme oplevelse?? Tak fordi i lyttede
Anmeld