Hvad skal i lave sådan en dejlig lørdag aften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

XD det samme som vi laver hver aften

prøve at få lillemanden til at sove så roligt at der bliver tid til lidt kærestetid... og forhåbentlig noget aftensmad i aften...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2011

merle2010

manden tog afsted til gamer lørdag tidligt imorges.. så mig og lilepigen har hygget, efter middagsluren tog vi ned til mormor....

da vi havde spist sammen med mormor kørte vi hjem igen..

lillepigen kom i seng 20.30 og jeg ligger nu og plejer min kvalme med mariekiks og rosiner

håbede sååå meget at jeg slap for den kvalme denne her gang

nu står den på fjernsyn og baby.dk og snart i seng.. aner ikke hvornår manden har tænkt sig at indfinde sig

tænk at man kan spille computer så mange timer i træk

Anmeld

29. oktober 2011

MelikkazMoar

Frk.S skriver:

Ja. jeg er lidt nysgerrig... hvad skal i lave af spændende ting i aften?

Kæresten er lige taget afsted til fest hos en kollega, så mig og Freja er alene hjemme. Vi skal bare hygge, og når hun sover skal jeg bare glo fjernsyn og måske sidde og kigge lidt herinde. Småsove lidt, og så æde noget af det guf jeg har købt!

ja vores aften er meget li jeres ..

manden er til udklædnings fest .. (er simpelthen nød til at sende et billed med &nbsp  og mikkel sover, og melikka er ved at få det sidste mad for idag

men vi har hygget og gået lang aftentur inden der var lidt film og så senge tid.. så nu er det bare tv for mor her

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. oktober 2011

Frk.S

MelikkazMoar skriver:

ja vores aften er meget li jeres ..

manden er til udklædnings fest .. (er simpelthen nød til at sende et billed med &nbsp  og mikkel sover, og melikka er ved at få det sidste mad for idag

men vi har hygget og gået lang aftentur inden der var lidt film og så senge tid.. så nu er det bare tv for mor her

HA HA HA HA, ej gud hvor er han yndig!

Anmeld

29. oktober 2011

MelikkazMoar

Frk.S skriver:

HA HA HA HA, ej gud hvor er han yndig!

ja

og med barberede ben og alt der hører til..

der er jo lidt noget galt når manden pludselig har glattere ben end en selv

Anmeld

29. oktober 2011

eElak

Jeg er plantet godt og grundigt i sofaen med computeren.. hvilket er lidt skidt, for skulle faktisk finde noget information om depression og lign. i bøgerne som står i den anden ende af stuen... 

Anmeld

29. oktober 2011

Bom

Jeg skulle egentlig have brugt min aften på at hygge med kæreste når Matilde var kommet i seng, men sådan blev det desværre ikke.. Jeg måtte en tur til vagtlæge med min gamle bedstefar, som har fået kold lungebetændelse og blærebetændelse... Sys det er brændt hårdt og skulle være professionel når det glæder ens egen familie (jeg er sosu assistent), ville i disse situationer ønske at jeg ikke var assistent, for så var det ikke mig der skulle være den sure som jagede den gamle stride bedstefar til læge..

Håber i andre har haft en bedre aften..

Anmeld

29. oktober 2011

Mira0911

Frk.S skriver:

Kæresten er lige taget afsted til fest hos en kollega, så mig og Freja er alene hjemme. Vi skal bare hygge, og når hun sover skal jeg bare glo fjernsyn og måske sidde og kigge lidt herinde. Småsove lidt, og så æde noget af det guf jeg har købt!

Ikke så meget... Leder efter en opskrift på koldhævede boller... Synes allesammen indeholder noget som jeg slet ikke har hjemme... Det skal bruges imorgen formiddag på skovtur med familien... 

Anmeld

29. oktober 2011

Frk.S

MelikkazMoar skriver:

ja

og med barberede ben og alt der hører til..

der er jo lidt noget galt når manden pludselig har glattere ben end en selv

Ha ha, ja man må jo gøre det ordentligt.

Mine forældre var til udklædningsfest engang for snart mange år siden, hvor min far var klædt ud som dame, og min mor som mand. Shit det var sjovt.

Jeg kan ikke huske om min far havde barberet sine ben, men han måtte jo af med sit overskæg, som han ellers havde haft i årevis.

Anmeld

29. oktober 2011

sabrina89

Frk.S skriver:

Her er kæresten på arbejde, så skal bare hygge med Freja og se "arh det gjorde jeg bare ik"  og måske kommer der en gammel dansk film på bagefter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.