Hvad skal i lave sådan en dejlig lørdag aften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.253 visninger
31 svar
0 synes godt om
29. oktober 2011

Frk.S

Ja. jeg er lidt nysgerrig... hvad skal i lave af spændende ting i aften?

Kæresten er lige taget afsted til fest hos en kollega, så mig og Freja er alene hjemme. Vi skal bare hygge, og når hun sover skal jeg bare glo fjernsyn og måske sidde og kigge lidt herinde. Småsove lidt, og så æde noget af det guf jeg har købt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2011

Simon's moar <3

Frk.S skriver:

Ja. jeg er lidt nysgerrig... hvad skal i lave af spændende ting i aften?

Kæresten er lige taget afsted til fest hos en kollega, så mig og Freja er alene hjemme. Vi skal bare hygge, og når hun sover skal jeg bare glo fjernsyn og måske sidde og kigge lidt herinde. Småsove lidt, og så æde noget af det guf jeg har købt!

Vi skal ja, det ved jeg ikke hah.. Kæresten tager på arbejde kl. 18, så Simon og mig er også alene hjemme

Anmeld

29. oktober 2011

Dinsen

Her står den bare på total kæreste hygge... Go mad, film, slik, chips og hvad der ellers høre til... og så ska vi bare nyde hinanden i fulde drag  Min kæreste er li startet på skole så han er kun hjemme her i weekenden.. så det ska nydes... 

Vi vil fede den total så gæste luftmadrasse er klar foran tv´et med vores dyner og puder så ska der bare slappes af, ses film  som sagt så ska vi bare nyde hinanden... 

Go aften til jer alle 

Anmeld

29. oktober 2011

Frk.S

Dinsen skriver:

Her står den bare på total kæreste hygge... Go mad, film, slik, chips og hvad der ellers høre til... og så ska vi bare nyde hinanden i fulde drag  Min kæreste er li startet på skole så han er kun hjemme her i weekenden.. så det ska nydes... 

Vi vil fede den total så gæste luftmadrasse er klar foran tv´et med vores dyner og puder så ska der bare slappes af, ses film  som sagt så ska vi bare nyde hinanden... 

Go aften til jer alle 

Årh, det lyder hyggeligt!

Anmeld

29. oktober 2011

twinny

Sove....

Ej, jeg skal prøve at have en hyggeaften. Hvis drengene er lidt samarbejdsvillig..

Anmeld

29. oktober 2011

Peanut

Bare slappe af og sikkert også i seng tidligt 

Var i byen igår/nat og fik ikke meget søvn, så der er ikke meget energi i mig 

Anmeld

29. oktober 2011

Frøken J.

Det lyder som en perfekt lørdag! Jeg skal nok amme, amme og amme igen. Og trøste en skrigende unge. Hvis jeg er heldig tier hun når vi skal have aftensmad :-S

Anmeld

29. oktober 2011

Ayasmor

Herhjemme står den på seriøs "hygge" med min mini bachelor opgave, som desværre ikke redigerer sig selv.. Mit liv er på stand by pt. og starter først op igen efter d. 10 nov.

Anmeld

29. oktober 2011

NinaNymannMadsen

her skal der bare slappes af. vi har holdt fødselsdag for min kæreste idag og skal igen imorgen.

den store pige skal i seng her kl 19. hun har så også kørt hele dagen uden søvn siden kl lidt i 6 imorges da hun ikke ville sove til middag lige meget hvor meget vi prøvede.

og så skal vi ellers se tv, jeg skal spille bingo banko kl 20 syntes det er så sjovt og hyggeligt at se.

så må vi jo se hvordan med den bette. hun har sovet siden middag hvor hun lige har været vågen for at få lidt at spise og så sove videre.
hun har så heller ikk sovet siden halv 6 i morges indtil middag jo eller jo max en time så hun er jo træt nu.

Anmeld

29. oktober 2011

Frk.S

Frøken J. skriver:

Det lyder som en perfekt lørdag! Jeg skal nok amme, amme og amme igen. Og trøste en skrigende unge. Hvis jeg er heldig tier hun når vi skal have aftensmad :-S

He he, ja jeg skal selvfølgelig også amme Freja og skifte hende og sådan.... ellers bliver det nok ikke så hyggeligt.

Heldigvis er hun bare generelt en rigtig glad og nem baby der meget sjældent skriger - stort set kun når hun bliver FOR utålmodig efter mad eller bliver FOR træt!  (håber hun bliver ved med at være så eksemplarisk)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.