Hvad skal i lave sådan en dejlig lørdag aften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2011

MinNoah

Skal se Brystgalla på tv3 sammen med kæresten - mens vi spiser en masse chokolade!!!

Jeg er også igang med Bachelor for tiden, så er temmelig stresset! Men har sat mig for at alle mine weekender skal jeg IKKE arbejde på den, for jeg har også brug for tid med familien

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2011

Koen.

bare slappe MAX af, vi har været i gang siden kl 5 i morges med flytning ovs, så er ret brugt nu

Anmeld

29. oktober 2011

Carl-Emil's mor

Frk.S skriver:

Ja. jeg er lidt nysgerrig... hvad skal i lave af spændende ting i aften?

Kæresten er lige taget afsted til fest hos en kollega, så mig og Freja er alene hjemme. Vi skal bare hygge, og når hun sover skal jeg bare glo fjernsyn og måske sidde og kigge lidt herinde. Småsove lidt, og så æde noget af det guf jeg har købt!

Det lyder ellers som en ganske dejlig aften..

JEG VIL OGSÅ GUFFE!!!! Men prøver at lade være pga baby..

Men jeg skal bare passe hunde her hvor jeg midlertidigt bor også skal jeg surfe på nettet og slappe af og se tv og have benene oppe

Kæresten er ude og være vagt så dvs han først er hjemme kl shit i nat øv øv øv 

men kommer tilgengæld på brunch-date imorgen tidlig  

Anmeld

29. oktober 2011

birthee

Jeg skal slappe af!!! Har været til kreative dage-messe i fredericia hele dagen og er bare smadret nu... ungerne er lagt i seng, nu slapper jeg lige lidt af og holder et øre på børnene indtil far er taget på arbejde kl. ca. 21... så går jeg i seng... er ikke sikker på at mindste-pigen helt kan finde ud af det med overgang til vintertid - så er ikke helt sikker på hvornår hun finder på at stå op... hun plejer at stå op kl 6, så det bliver jo så til kl 5

Anmeld

29. oktober 2011

1977

Profilbillede for 1977
Frk.S skriver:

Kæresten er lige taget afsted til fest hos en kollega, så mig og Freja er alene hjemme. Vi skal bare hygge, og når hun sover skal jeg bare glo fjernsyn og måske sidde og kigge lidt herinde. Småsove lidt, og så æde noget af det guf jeg har købt!

Vi var til fest i bh i går aftes, og vi er lige kommet hjem fra fødselsdag. Så vi skal lave absolut INTET!!! Når knægten er puttet og kaffen brygget, så sætter vi os og rejser os ikke igen før sengetid

Anmeld

29. oktober 2011

Frk.S

MinNoah skriver:

Skal se Brystgalla på tv3 sammen med kæresten - mens vi spiser en masse chokolade!!!

Jeg er også igang med Bachelor for tiden, så er temmelig stresset! Men har sat mig for at alle mine weekender skal jeg IKKE arbejde på den, for jeg har også brug for tid med familien

Mmm, chokolade.

Jeg har nu plantet mig under dynen med fjernsynet tændt og den bærbare i skødet, med en stor pose slik ved siden af mig.

I baggrunden kan jeg høre den svage snorken fra min dejlige datter ovre i vuggen.

Anmeld

29. oktober 2011

Dianaaa

jeg har overgivet mig og skal se wall-e kl. 20.00 på kanal5 med min kæreste

Anmeld

29. oktober 2011

Frk.S

birthee skriver:

Jeg skal slappe af!!! Har været til kreative dage-messe i fredericia hele dagen og er bare smadret nu... ungerne er lagt i seng, nu slapper jeg lige lidt af og holder et øre på børnene indtil far er taget på arbejde kl. ca. 21... så går jeg i seng... er ikke sikker på at mindste-pigen helt kan finde ud af det med overgang til vintertid - så er ikke helt sikker på hvornår hun finder på at stå op... hun plejer at stå op kl 6, så det bliver jo så til kl 5

GUD ja, det er jo i nat.

Jeg plejer altid at have styr på når vi skal skifte til sommertid og til vintertid - men det har jeg bare slet ikke tænkt på denne gang. Godt du lige skrev det.  
Er det mon ammehjernen der slår til igen....

Anmeld

29. oktober 2011

Frk.S

jeg har overgivet mig og skal se wall-e kl. 20.00 på kanal5 med min kæreste

Den er altså også bare sød.

Anmeld

29. oktober 2011

Mor Til Oktober Børn

Frk.S skriver:

Manden sidder ved den stationære, barnet vil ikk sove pga. sygdom (3. dage med feber, som svinger mellem 38,5 og 39,5) og mor slapprt a efter en hyggelig aften igår med kæreste, svorger, svigerinde, svigermor og svigermors veninde, hvor vi var inde og se ørkenens sønner, og nu er der nok nogen der tænker hvordan vi kan finde på at tage ind og se det når barnet er sygt, men billetterne var bestilt for 1½ år siden, og min mor havde sagt at hun ville komme og passe hende natten igennem, så vi ikk skulle komme hjem klokken 2 i nat  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.