Min kæreste ignorer mig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2011

Muhmi

B&J skriver:

for mig lyder han som et lille barn.. nu ved jeg ikke hvor gammel han er men det der er helt forkert..

i skal snakke om jeres forhold og alle de ting der for nej du skal ikke stå op hvernat når i er 2

Tag en snak med ham om hvad du vil finde dig i, det kan jo ikke være rigtig at du skal behandles respektløs på den måde...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2011

B&J

Muhmi skriver:

Tag en snak med ham om hvad du vil finde dig i, det kan jo ikke være rigtig at du skal behandles respektløs på den måde...

Anmeld

29. oktober 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Nej jeg syntes i skal få jer en god snak og se om det ikke hjælper hvis ikke jamen så ville jeg gå min vej

Jeg vil da tage en snak med ham igen, men jeg tænker også, er det rigtigt og forlade en mand "bare" pga det....

Findes der overhovedet mænd der gider og shoppe osv....

Anmeld

29. oktober 2011

Skønne Jønne

Anonym skriver:

Jeg vil da tage en snak med ham igen, men jeg tænker også, er det rigtigt og forlade en mand "bare" pga det....

Jeg vil lige smide en kommentar da jeg, efter at have læst tråden, føler jeg har skudt papegøjen

Nu sidder jeg som gravid så ved jo ikke om min kærestes ord holder stik men han siger af sig selv at han skal huske at tage lillemanden et par timer når han kommer hjem fra arbejde fx. Han er politimand og arbejder derfor på forskellige tider af døgnet, så han siger også at når han kommer hjem fra natarbejde kl 7.30 så kan han lige tage knægten et par timer så jeg kan få sovet lidt uden forstyrrelser

med hensyn til at gide at tage ud at shoppe og handle så gider min kæreste for det meste!!! men han er ingen helgen, men det er jo ikke altid man selv gider heller!

Shopping kan han også godt synes er hygge - specielt nu her hvor vi bebse-shopper

Jeg føler mig heldigvis heller aldrig overset eller at han er flov over mig! Men han er heller ikke så god til konfrontationer og sige sin mening - så der skal vi oftest ud i at jeg ender med at blive ked af det, men så snakker vi om tingene og han forstår mig da for det meste

Så du skal da lige have rusket liv i din kære mand! for der findes bestemt nogen som gider både sit barn og sin kæreste

Anmeld

29. oktober 2011

enrigtigfar?

Anonym skriver:

Gu gider vi da ej shoppe - men der er bare visse ting man gør når man er i et forhold - det andet macho pis hører tidligere generationer til.

I mine øjne er det et gennemgående problem i mange tråde herinde - i finder jer i ALT for meget piger...

Anmeld

29. oktober 2011

Anonym trådstarter

Skønne Jønne skriver:

Jeg vil lige smide en kommentar da jeg, efter at have læst tråden, føler jeg har skudt papegøjen

Nu sidder jeg som gravid så ved jo ikke om min kærestes ord holder stik men han siger af sig selv at han skal huske at tage lillemanden et par timer når han kommer hjem fra arbejde fx. Han er politimand og arbejder derfor på forskellige tider af døgnet, så han siger også at når han kommer hjem fra natarbejde kl 7.30 så kan han lige tage knægten et par timer så jeg kan få sovet lidt uden forstyrrelser

med hensyn til at gide at tage ud at shoppe og handle så gider min kæreste for det meste!!! men han er ingen helgen, men det er jo ikke altid man selv gider heller!

Shopping kan han også godt synes er hygge - specielt nu her hvor vi bebse-shopper

Jeg føler mig heldigvis heller aldrig overset eller at han er flov over mig! Men han er heller ikke så god til konfrontationer og sige sin mening - så der skal vi oftest ud i at jeg ender med at blive ked af det, men så snakker vi om tingene og han forstår mig da for det meste

Så du skal da lige have rusket liv i din kære mand! for der findes bestemt nogen som gider både sit barn og sin kæreste

Jeg kan også godt få ham til og tage med ud og shoppe, osv. gøre de ting jeg vil, men det vil ALTID blive med et sur ansigt også er det jo ikke sjovt...

Anmeld

29. oktober 2011

Anonym trådstarter

enrigtigfar? skriver:

Gu gider vi da ej shoppe - men der er bare visse ting man gør når man er i et forhold - det andet macho pis hører tidligere generationer til.

I mine øjne er det et gennemgående problem i mange tråde herinde - i finder jer i ALT for meget piger...

Det mener jeg jo også - men man finder sig jo i det fordi man elsker manden. 

Men er træt af at jeg aldrig kan lave det JEG vil, uden at han går rundt med et sur ansigt. 

Det er virkelig træls....

Anmeld

29. oktober 2011

Skønne Jønne

Anonym skriver:

Jeg kan også godt få ham til og tage med ud og shoppe, osv. gøre de ting jeg vil, men det vil ALTID blive med et sur ansigt også er det jo ikke sjovt...

ej det er da bestemt ikke sjovt hvis han bare går og mugger!!!!

hvis min kæreste har en af de dage så gider jeg heller ikke at tage ud at shoppe!!! Men vi har for det meste også planlagt vores shoppeture - altså aftalt at vi fx gør det på lørdag. det tror jeg også hjælper min kæreste lidt - for så er vi indstillet på det.. For hvis han bare vågner lørdag morgen og tænker "jeg skal bare ligge på sofaen og se fodbold hele dagen" så synes han ikke så godt om ideen hvis jeg pludselig vil ud at shoppe lidt

Men du må mærke efter og følge dit hjerte! Dig og din datter fortjener det bedste!

Anmeld

29. oktober 2011

B&J

Anonym skriver:

Min kæreste syntes ikke det er vildt sjovt hvis der er mange mennesker men vi har da tit købt sko og tøj sammen

Anmeld

29. oktober 2011

Hasselnødden

Jeg havde engang en kæreste som altid gav slip på min hånd når vi kom ind i en butik og altid skulle gå et stykke foran mig, som om han var flov over at være sammen med mig.... Jeg blev så træt af det at jeg en dag, da vi kom ind i butikken og han igen slap min hånd, råbte igennem butikken "skaaaaaaatter veeeent liiiige på miiiig" .... Efter den dag gad han sørme godt følges med mig . Jeg gider bare ikke det der pjat og synes du skal tage at snakke med din kæreste om hvordan det får dig til at føle...

Ha ha ha  Humor. Ville gerne have været fluen på væggen dér!

TS: Det er overhovedet ikke okay at blive ignoreret - og særligt ikke fra sin kæreste/mand/partner. Det efterlader dybe sår og skaber tvivl. Præcis der hvor du befinder dig lige nu.

Min mand og jeg går sammen ind i butikkerne, når vi er ude at handle.. men inde i butikken kan vi nu sagtens trisse rundt hver for sig - uden at der ligger mere i det af den grund - vi følges jo hjem  

Hverken han eller jeg er særlig interesseret i at shoppe (modeord) så det er vi da heldigvis sparet for den problemstilling. Og skal jeg ud og ved at jeg gerne vil bruge penge, så gider jeg ikke have ham med... kun hvis det er med det formål at vi skal ud at spise lidt godt til ganen (med eller uden vores lille dejlige søn) og så hygge som familie før eller efter. Så følges vi ad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.