Anonym skriver:
Jeg vil da tage en snak med ham igen, men jeg tænker også, er det rigtigt og forlade en mand "bare" pga det....
Findes der overhovedet mænd der gider og shoppe osv....
Jeg vil lige smide en kommentar da jeg, efter at have læst tråden, føler jeg har skudt papegøjen 
Nu sidder jeg som gravid så ved jo ikke om min kærestes ord holder stik
men han siger af sig selv at han skal huske at tage lillemanden et par timer når han kommer hjem fra arbejde fx. Han er politimand og arbejder derfor på forskellige tider af døgnet, så han siger også at når han kommer hjem fra natarbejde kl 7.30 så kan han lige tage knægten et par timer så jeg kan få sovet lidt uden forstyrrelser 
med hensyn til at gide at tage ud at shoppe og handle så gider min kæreste for det meste!!! men han er ingen helgen, men det er jo ikke altid man selv gider heller!
Shopping kan han også godt synes er hygge - specielt nu her hvor vi bebse-shopper 
Jeg føler mig heldigvis heller aldrig overset eller at han er flov over mig! Men han er heller ikke så god til konfrontationer og sige sin mening - så der skal vi oftest ud i at jeg ender med at blive ked af det, men så snakker vi om tingene og han forstår mig da for det meste 
Så du skal da lige have rusket liv i din kære mand! for der findes bestemt nogen som gider både sit barn og sin kæreste 
Anmeld