Anonym skriver:
Hej
Her på det sidste er min kæreste begyndt og ignorere mig, fx når vi er ude og handle, bliver vi uvenner hver gang og jeg er bare så frustreret over det, det ender altid med han går 1 meter foran mig, og når jeg så kalder hans navn svarer han ikke, så siger han når vi kommer ud at det er DØD pinligt jeg står og "råber" på ham inde i butikken, og jeg syntes bestemt ikke jeg råber 
Men her forlede nat var vores datter syg, og da han havde fri og jeg skulle på arbejde dagen efter syntes jeg det er meget naturligt han tager natten. Han vågner ikke når hun græder, så måtte ligge og skubbe lidt til ham. Efter nogle gange han har været oppe, skriger hun ekstremt, og jeg skubber så igen, snakker til ham, tilsidst måske råber lidt, hvorefter jeg får svaret "jamen jeg ved ikke hvad jeg skal gøre" Jeg bliver irriteret da jeg jo ikke kan tage hende HVER nat, og forstår ikke der skal så lidt til og stresse ham. Og han kan da bare tage hende op og holde hende i armene, istedet for at ligge og halvsove og sige han ikke ved hvad han skal gøre.
Jeg snakker så til ham om jeg kan hjælpe med noget, og bliver ved med og spørge, men han lader som om jeg ikke er der.
Jeg syntes det er dybt respektløst og han mener at jeg overreagerer, hvad syntes i?
Jeg mener at når man er kærester skal man da ikke ignorer hinanden, aldrig.....
århh sådan er min også.. Sidst vi var ude og handle sammen gjorde han også det med at ignorere, det endte med vi kom ud uden at have købt noget, i bilen fortalte han mig at det var så pinligt at jeg skabte mig (havde bare prøvet at komme op på side af ham for at snakke og kalde stille og rolig hans navn imes) Og nu er han f.eks lige gået i seng, jeg sidder tilbage og skal ordne alt til natten, gøre flasker klar osv. selvom jeg selv er mega træt og har være på hver nat de sidste 5 mdr. Men han har åbenbart mere ret til at komme tidligt i seng på trods af han kan sove i fred hver nat!