Oscar er syg :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2011

VNB

morethanperfect skriver:

Der sad heldigvis intet på lungerne eller noget .. Hun kunne simpelthen ikke finde ud af hvad der var galt , men hun ku tydeligt se der var noget helt forkert .. 

okay det lyder da lidt mærkeligt...  Især fordi hun vælger at udskrive pencilin til ham når hun egentlig ikke ved om det vil hjælpe ham... 

jeg ville godt nok gå til egen læge på mandag med ham - hvis han stadig er lige så skidt altså.

Ihvertfald så håber jeg at han slipper for den høje feber igen... og mit råd ville godt nok stadig være at slå det ned med panodil hvis det er 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2011

morethanperfect

VNB skriver:

okay det lyder da lidt mærkeligt...  Især fordi hun vælger at udskrive pencilin til ham når hun egentlig ikke ved om det vil hjælpe ham... 

jeg ville godt nok gå til egen læge på mandag med ham - hvis han stadig er lige så skidt altså.

Ihvertfald så håber jeg at han slipper for den høje feber igen... og mit råd ville godt nok stadig være at slå det ned med panodil hvis det er 

Ja han skal til 1 års undersøgelse mandag også , så får jeg ham lige tjekket igen hvis han stadig er skidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.