Oscar er syg :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2011

VNB

morethanperfect skriver:

Tusind tak for det søde ! Træls at i alle har ligget syge .. Puha , håber ikke jeg blir syg ..

var så lidt søde 

puha nej håber heller ikke at han smitter jer... 

har i været ved lægen med ham? Jeg tog nemlig til læge med Viktor da han havde haft feber i et par dage, og synes at man blir lidt mere tryg når der lige er blevet lyttet på lungerne. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

morethanperfect

Puller skriver:

Har lige været ved lægen i dag med vores dreng. Samme symptomer som du beskriver, han har MØB og lungebetændelse, så hvis det fortsætter ville jeg helt klart kontakte lægen. Bare for en sikkerheds skyld.

Feberen er faldet til 38,70 for en time siden , så mon ikke den falder lidt længere ned ..  Håber ..

Er ked af og høre det med din søn , hvor må det bare ikke være sjovt !

Ja, hvis feberen steg sagde lægen jeg skulle kontakte vagtlægen ... Hvilket den ikke må gøre .. Kan slet ikke ha når han er syg .. Han har kun haft feber én gang før , som var 37,70 eller sådan noget .. Der var han også ekstrem pylret .. Hmm ..

Tak for svar !

Anmeld

28. oktober 2011

morethanperfect

VNB skriver:

var så lidt søde 

puha nej håber heller ikke at han smitter jer... 

har i været ved lægen med ham? Jeg tog nemlig til læge med Viktor da han havde haft feber i et par dage, og synes at man blir lidt mere tryg når der lige er blevet lyttet på lungerne. 

Ja det har jeg .. Var jeg også i Tirsdags fordi jeg syns han hostede meget .. Der sagde lægen der ikke sad noget på lungerne , og det samme sagde han i dag .. Han sagde det bare var en virus . Men syns simpelthen det er så synd for ham
Er måske også en pyllermor .  

Anmeld

28. oktober 2011

VNB

morethanperfect skriver:

Ja det har jeg .. Var jeg også i Tirsdags fordi jeg syns han hostede meget .. Der sagde lægen der ikke sad noget på lungerne , og det samme sagde han i dag .. Han sagde det bare var en virus . Men syns simpelthen det er så synd for ham
Er måske også en pyllermor .  

ja det er sindsygt meget virus for tiden... 

hihi jamen er vi ikke allesammen lidt pyllermor  og sådan skal det vist bare være 

Anmeld

28. oktober 2011

morethanperfect

VNB skriver:

hihi jamen er vi ikke allesammen lidt pyllermor  og sådan skal det vist bare være 

Alle er syge
Ja  

Anmeld

28. oktober 2011

morethanperfect

VNB skriver:

Øv .. Så blev vi nød til at køre ham til vagtlægen da han havde næsten 40 i feber .. Og hun gav ham noget pencilin som han selvf. spytter ud .. Hvor er det synd for ham 

Anmeld

29. oktober 2011

VNB

morethanperfect skriver:

Øv .. Så blev vi nød til at køre ham til vagtlægen da han havde næsten 40 i feber .. Og hun gav ham noget pencilin som han selvf. spytter ud .. Hvor er det synd for ham 

nårh det lille pus...  hvordan har han det så idag? 

fik i flydende pencilin til ham? 

Anmeld

29. oktober 2011

morethanperfect

VNB skriver:

nårh det lille pus...  hvordan har han det så idag? 

fik i flydende pencilin til ham? 

Ja vi fik flydende pencilin som vi skal hente i dag .. Han er dog meget mere frisk i dag , men hoster stadig ret meget

Anmeld

29. oktober 2011

VNB

morethanperfect skriver:

Ja vi fik flydende pencilin som vi skal hente i dag .. Han er dog meget mere frisk i dag , men hoster stadig ret meget

vi må håbe at det hurtigt hjælper ham så, så han snart er på højkant igen 

Men det er jo ihvertfald ikke virus han har så.... 

hvad mente de så han havde? lunge/hals betændelse? 

Anmeld

29. oktober 2011

morethanperfect

VNB skriver:

vi må håbe at det hurtigt hjælper ham så, så han snart er på højkant igen 

Men det er jo ihvertfald ikke virus han har så.... 

hvad mente de så han havde? lunge/hals betændelse? 

Der sad heldigvis intet på lungerne eller noget .. Hun kunne simpelthen ikke finde ud af hvad der var galt , men hun ku tydeligt se der var noget helt forkert .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.