Oscar er syg :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.645 visninger
21 svar
0 synes godt om
28. oktober 2011

morethanperfect

Årh nej .. 
Mit lille pus er rigtig syg

Han har høj feber (39,23) .. Er rigtig forkølet og hoster helt vildt Han er helt slatten og vil helst bare gerne putte hos mig hele tiden .. 
Har i nogle gode råd ??  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

Henriette Aaby

morethanperfect skriver:

Årh nej .. 

Han har høj feber (39,23) .. Er rigtig forkølet og hoster helt vildt Han er helt slatten og vil helst bare gerne putte hos mig hele tiden .. 
Har i nogle gode råd ??  

Hej

God bedring til dit lille pus.

Min datter har været meget syg, så vi har altid saltvandspipetter til at skyllle næsen med og panodil i huset. (Dog rådgiver vi os altid med lægen/vagtlægen inden vi giver hende panodil). De to ting hjælper altid til en god nattesøvn og og til at hun er hurtig frisk igen. Og så sover hun hos os når hun er syg, for tryghed

Håber du kan bruge det til lidt

Mange hilsner

Henriette

Anmeld

28. oktober 2011

morethanperfect

Henriette Aaby skriver:

Hej

God bedring til dit lille pus.

Min datter har været meget syg, så vi har altid saltvandspipetter til at skyllle næsen med og panodil i huset. (Dog rådgiver vi os altid med lægen/vagtlægen inden vi giver hende panodil). De to ting hjælper altid til en god nattesøvn og og til at hun er hurtig frisk igen. Og så sover hun hos os når hun er syg, for tryghed

Håber du kan bruge det til lidt

Mange hilsner

Henriette

Tusind tak for svar

Saltvandspipetter har vi også , har har brugt dem tit , men de hjælper altid kun lige i en time , så er han helt sat til igen ..

Jeg har givet ham panodil Junior og nu er hans temperatur faldet til 38,70 .. 

Og sove hos os gider han slet ikke om natten Desværre ! 

Anmeld

28. oktober 2011

Henriette Aaby

morethanperfect skriver:

Tusind tak for svar

Saltvandspipetter har vi også , har har brugt dem tit , men de hjælper altid kun lige i en time , så er han helt sat til igen ..

Jeg har givet ham panodil Junior og nu er hans temperatur faldet til 38,70 .. 

Og sove hos os gider han slet ikke om natten Desværre ! 

Ja det er jo ærgeligt at han ikke vil sove hos jer, eller til hverdag er det jo godt nok

Men det er bare så hårdt når vores små er syge. Min datter har MØB lige nu, men får heldigvis pencillin Og det hjælper jo altid

God bedring til din lille dreng

Anmeld

28. oktober 2011

morethanperfect

Henriette Aaby skriver:

Ja det er jo ærgeligt at han ikke vil sove hos jer, eller til hverdag er det jo godt nok

Men det er bare så hårdt når vores små er syge. Min datter har MØB lige nu, men får heldigvis pencillin Og det hjælper jo altid

God bedring til din lille dreng

Orr god bedring med hende Det må ikke være særlig sjovt . !

Tak skal du ha

Anmeld

28. oktober 2011

Henriette Aaby

morethanperfect skriver:

Orr god bedring med hende Det må ikke være særlig sjovt . !

Tak skal du ha

Det var så lidt og selv tak Efter hun fik pencilin er hun frisk nok, hun bliver bare træt tidligere end hun plejer. Men ellers meget glad

Anmeld

28. oktober 2011

morethanperfect

Henriette Aaby skriver:

Det var så lidt og selv tak Efter hun fik pencilin er hun frisk nok, hun bliver bare træt tidligere end hun plejer. Men ellers meget glad

Orr det da dejligt så 

Anmeld

28. oktober 2011

VNB

husk at få masser af væske i ham. Og hvis han ikke vil drikke andet end saftevand er det DET han skal have. 

Æble juice er især godt, da det er fyldt med gode ting som han har brug for hvis han er lidt dehydreret 

Vi har lige været igennem den store sygdoms tur herhjemme, hvor Viktor var ramt af RS-virus... han smittede så også min kæreste og jeg...  pyyyh det var hårdt. 

men der er ikk andet at gøre end at vente på bedring. 

hvis feberen blir rigtig træls for ham kan du evt give panodil junior som stikpille er flydende, dette kan især anbefales til om natten. 

Rigtig god bedring med ham! 

Anmeld

28. oktober 2011

morethanperfect

VNB skriver:

husk at få masser af væske i ham. Og hvis han ikke vil drikke andet end saftevand er det DET han skal have. 

Æble juice er især godt, da det er fyldt med gode ting som han har brug for hvis han er lidt dehydreret 

Vi har lige været igennem den store sygdoms tur herhjemme, hvor Viktor var ramt af RS-virus... han smittede så også min kæreste og jeg...  pyyyh det var hårdt. 

men der er ikk andet at gøre end at vente på bedring. 

hvis feberen blir rigtig træls for ham kan du evt give panodil junior som stikpille er flydende, dette kan især anbefales til om natten. 

Rigtig god bedring med ham! 

Tusind tak for det søde ! Træls at i alle har ligget syge .. Puha , håber ikke jeg blir syg ..

Anmeld

28. oktober 2011

Puller

morethanperfect skriver:

Årh nej .. 

Har i nogle gode råd ??  

Har lige været ved lægen i dag med vores dreng. Samme symptomer som du beskriver, han har MØB og lungebetændelse, så hvis det fortsætter ville jeg helt klart kontakte lægen. Bare for en sikkerheds skyld.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.