MasterCard

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2011

stm2812

EmmaJosephine skriver:

Det kan da hurtigt løbe op 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

LilleLene

EmmaJosephine skriver:

Det kan da hurtigt løbe op 

jeps det kan det
Jeg har ALDRIG villet have dankort, men overvejer det faktisk nu, syntes det er mange penge, og jeg handler stort set altid i fakta

Anmeld

28. oktober 2011

MLT

LilleLene skriver:

jeps det kan det
Jeg har ALDRIG villet have dankort, men overvejer det faktisk nu, syntes det er mange penge, og jeg handler stort set altid i fakta

Og du har mastercard nu?

Anmeld

28. oktober 2011

FogL

An&Jo skriver:

et mastercard findes i 2 udgaver..

det almindelige mastercard, som fungerer præcis som et dankort, men hvor det så også kan bruges i udlandet, men der kan godt hæves over på det..

så er der mastercard debit som ikke kan hæves over på medmindre du får et bevilliget overtræk af banken.. altså er det, det mest sikre hvis man har lidt problemer med at styre pengene..

mastercard er det nye visa electron, da visa er planlagt til at forsvinde fuldstændig..

Mja, nu er det jo bare sådan, at det er enten eller, hvilken type bankerne bruger. Nordea bruger VISA, og Danske Bank bruger Mastercard. (sådan er det i hvert fald når det kommer til debit kort) 

Anmeld

28. oktober 2011

LilleLene

EmmaJosephine skriver:

Og du har mastercard nu?

jeps

Anmeld

28. oktober 2011

Carina78

An&Jo skriver:

et mastercard findes i 2 udgaver..

det almindelige mastercard, som fungerer præcis som et dankort, men hvor det så også kan bruges i udlandet, men der kan godt hæves over på det..

så er der mastercard debit som ikke kan hæves over på medmindre du får et bevilliget overtræk af banken.. altså er det, det mest sikre hvis man har lidt problemer med at styre pengene..

mastercard er det nye visa electron, da visa er planlagt til at forsvinde fuldstændig..

Nu har jeg ikke læst hele tråden, men hvad er så forskellen på den slags Mastercard, der også kan bruges i udlandet - og så et visa/dankort?? Jeg har selv altid kun haft visa/dankort. Er det det samme, bare "et andet mærke"??

Knus Carina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.