MasterCard

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2011

An&Jo

EmmaJosephine skriver:

Har du kun master card? og i så fald, er du glad for det? 

Af hvad jeg kan læse mig til, så er der rigtig mange renter på samt betalingsgebyr  

jeg har kun mastercard..

der er gebyrer osv på alle kort idag.. om man skal betale dem kommer an på den aftale man får fra banken af..

som jeg skrev er jeg garantkunde, altså jeg har investeret i banken, og for at jeg kan undgå gebyrerne skulle jeg have købt garantbeviser for mindst 10.000kr hvilket jeg også har.. så min aftale er lidt anderledes, da jeg jo netp slipper for diverse gebyrer..

jeg er rigtig glad for mit kort, jeg har det som debit hvilket betyder at jeg ikke kan hæve over, så mit kort er altid i plus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

MLT

GitteC78 skriver:

Ved et mastercard er der også rejseforsikringer i. Men for at rejseforsikring dækker skal man betale sin rejse med kortet.

Jeg ville dog aldrig anskaffe mig et mastercard. Vi blev tilbudt et af vores bank for nogle uger siden, men sagde nej tak... Jeg vil hellere kun bruge mit dankort.

Hvorfor vil du ikke det?

Jeg vil også meget hellere have dankort/visa dankort, og derfor forstår jeg ikke, hvordan banken bare kan regne med, at vi vil have et mastercard. Det er ikke noget vi har sagt ja til  

Anmeld

28. oktober 2011

MLT

An&Jo skriver:

jeg har kun mastercard..

der er gebyrer osv på alle kort idag.. om man skal betale dem kommer an på den aftale man får fra banken af..

som jeg skrev er jeg garantkunde, altså jeg har investeret i banken, og for at jeg kan undgå gebyrerne skulle jeg have købt garantbeviser for mindst 10.000kr hvilket jeg også har.. så min aftale er lidt anderledes, da jeg jo netp slipper for diverse gebyrer..

jeg er rigtig glad for mit kort, jeg har det som debit hvilket betyder at jeg ikke kan hæve over, så mit kort er altid i plus..

Det gør da også meget, at man slipper for alle de gebyr, for det lyder til, at der er mange 

Anmeld

28. oktober 2011

An&Jo

EmmaJosephine skriver:

Det gør da også meget, at man slipper for alle de gebyr, for det lyder til, at der er mange 

Der er ikke flere end på andre kort.. På visa er der os kommet en masse gebyrer.. Det er pålagt pengeinstitutterne fra statens side at de skal opkræve alle de gebyrer

Anmeld

28. oktober 2011

GitteC78

EmmaJosephine skriver:

Hvorfor vil du ikke det?

Jeg vil også meget hellere have dankort/visa dankort, og derfor forstår jeg ikke, hvordan banken bare kan regne med, at vi vil have et mastercard. Det er ikke noget vi har sagt ja til  

Har I bare modtaget det uden at have sagt ja? Så ville jeg aflevere det i banken og sige at jeg ikke ønsker det...

Fordi jeg gider ikke have pengene bliver trukket flere steder end på mit dankort. Vores bankdame sagde at det er til købe større ting med som møbler osv. Og ikke til husholdning. Men jeg har nok i mit dankort. Og banken tjener jo på en, derfor vil de jo gerne have man får det.

Anmeld

28. oktober 2011

Benjamins'mor

An&Jo skriver:

ikke for alle..

det kommer an på ens kortaftale og ens aktiver i banken..

jeg betaler ikke gebyr fordi jeg er garantkunde i min bank og har investeret i min bank..

Hmm, jeg er ''ung'' kunde, ved ikke hvad det hedder.

Anmeld

28. oktober 2011

MLT

GitteC78 skriver:

Har I bare modtaget det uden at have sagt ja? Så ville jeg aflevere det i banken og sige at jeg ikke ønsker det...

Fordi jeg gider ikke have pengene bliver trukket flere steder end på mit dankort. Vores bankdame sagde at det er til købe større ting med som møbler osv. Og ikke til husholdning. Men jeg har nok i mit dankort. Og banken tjener jo på en, derfor vil de jo gerne have man får det.

Ja, det er nemlig det vi har.. Jeg troede, at vi ville få dankort/visa dankort som før... Jeg læser mig også frem til, at banken tjener rigtig godt på det, og et mastercard er mest til, hvis man er meget i udlandet, lyder det til.. 

Anmeld

28. oktober 2011

stm2812

Vi fik af vores bankrådgiver tilbudt et Mastercard Gold. Der er også noget med 40 dages kredit på, men vi bruger det dog ikke da det nemt kan løbe løbsk så. Dog fik hun ideen 'solgt' til os, da der på det kort er både rejseforsikring men også en udvidet forsikring på. Så dvs hvis vi mangler nyt tv er det en god ide at købe det hos forhandleren med dette kort, da vi så i stedet for 2 års forsikring får 4 års forsikring GRATIS. De fleste forhandlere tilbyder en udvidet forsikring på elektronik/hvidevarer, og det behøver vi herved ikke betale ekstra for

Anmeld

28. oktober 2011

LilleLene

benjamins'mor skriver:

Men hvis du hæver i en anden bank end der du har en rådgiver, så koster det 5 kroner for hver gang du hæver, det koster dog ikke at bruge det i butikker.

det passer ikke de har lige sat gebyr på i nogle butikker
fx fakta mener det er 0.75 % af dit beløb

Anmeld

28. oktober 2011

MLT

LilleLene skriver:

det passer ikke de har lige sat gebyr på i nogle butikker
fx fakta mener det er 0.75 % af dit beløb

Det kan da hurtigt løbe op 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.