MasterCard

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.450 visninger
25 svar
0 synes godt om
28. oktober 2011

MLT

Er der nogle her inde, som kan forklare mig, hvad et master card er? Hvad er det gode/dårlige ved det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

Simon's moar <3

Det er lidt ligesom et dankort.. Det er dog ikke alle steder, man kan hæve over på master card.. Det kan vist kun gå i minus, hvis man har fået bevilligt overtræk.. Og så er det ikke alle steder man kan bruge det.. Men mange steder kan man

Anmeld

28. oktober 2011

MLT

Simon's moar <3 skriver:

Det er lidt ligesom et dankort.. Det er dog ikke alle steder, man kan hæve over på master card.. Det kan vist kun gå i minus, hvis man har fået bevilligt overtræk.. Og så er det ikke alle steder man kan bruge det.. Men mange steder kan man

Tak for svar  

Anmeld

28. oktober 2011

Simon's moar <3

EmmaJosephine skriver:

Tak for svar  

Velbekomme

Anmeld

28. oktober 2011

Benjamins'mor

Men hvis du hæver i en anden bank end der du har en rådgiver, så koster det 5 kroner for hver gang du hæver, det koster dog ikke at bruge det i butikker.

Anmeld

28. oktober 2011

An&Jo

benjamins'mor skriver:

Men hvis du hæver i en anden bank end der du har en rådgiver, så koster det 5 kroner for hver gang du hæver, det koster dog ikke at bruge det i butikker.

ikke for alle..

det kommer an på ens kortaftale og ens aktiver i banken..

jeg betaler ikke gebyr fordi jeg er garantkunde i min bank og har investeret i min bank..

Anmeld

28. oktober 2011

MLT

An&Jo skriver:

ikke for alle..

det kommer an på ens kortaftale og ens aktiver i banken..

jeg betaler ikke gebyr fordi jeg er garantkunde i min bank og har investeret i min bank..

Har du kun master card? og i så fald, er du glad for det? 

Af hvad jeg kan læse mig til, så er der rigtig mange renter på samt betalingsgebyr  

Anmeld

28. oktober 2011

An&Jo

et mastercard findes i 2 udgaver..

det almindelige mastercard, som fungerer præcis som et dankort, men hvor det så også kan bruges i udlandet, men der kan godt hæves over på det..

så er der mastercard debit som ikke kan hæves over på medmindre du får et bevilliget overtræk af banken.. altså er det, det mest sikre hvis man har lidt problemer med at styre pengene..

mastercard er det nye visa electron, da visa er planlagt til at forsvinde fuldstændig..

Anmeld

28. oktober 2011

GitteC78

Ved et mastercard er der også rejseforsikringer i. Men for at rejseforsikring dækker skal man betale sin rejse med kortet.

Jeg ville dog aldrig anskaffe mig et mastercard. Vi blev tilbudt et af vores bank for nogle uger siden, men sagde nej tak... Jeg vil hellere kun bruge mit dankort.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.