Sorry for slimy details

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Tror det bl.a. kan skyldtes at det er 2 måneder siden du havde sidste mens. Jeg har normalt mega ondt og en mellem kraftig blødning og hvis jeg nogengange sprang mens over ved aat springe p-pillestoppet over så fik jeg PSYKO ondt ved næste mens. og der kunne godt være lidt små klumper med i..

Held og lykke med det hele. Glæder mig til at følge dig på sidelinjen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

AnneP

Tutter skriver:

Oki tak

Min foregående var normal, men det er så også 2 mdr siden

hehe ja så er der nok lidt ekstra "guf" derinde der skal ud!

Anmeld

27. oktober 2011

Becks

Frk-Lotusblomst skriver:

Tror det bl.a. kan skyldtes at det er 2 måneder siden du havde sidste mens. Jeg har normalt mega ondt og en mellem kraftig blødning og hvis jeg nogengange sprang mens over ved aat springe p-pillestoppet over så fik jeg PSYKO ondt ved næste mens. og der kunne godt være lidt små klumper med i..

Held og lykke med det hele. Glæder mig til at følge dig på sidelinjen.

PSYKO ondt - det betegner det faktisk rigtig godt!

Men ja, det er sgu nok derfor, håber ikke den lader vente på sig så længe, næste mens igen.. Som self. først kommer om 1 år eller nowet

1000 tak

Anmeld

27. oktober 2011

Becks

AnneP skriver:

hehe ja så er der nok lidt ekstra "guf" derinde der skal ud!

Ja mon ikke

Anmeld

27. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Tutter skriver:

PSYKO ondt - det betegner det faktisk rigtig godt!

Men ja, det er sgu nok derfor, håber ikke den lader vente på sig så længe, næste mens igen.. Som self. først kommer om 1 år eller nowet

1000 tak

hehe.. Jamen så er det nok derfor. og forholdsvis normal for mange kvinder hvor cyklus er fucked eller mens udskudt.

Ja, der skal jo helst gå laaaang tid inden den kommmer igen. Her må den også gerne blive væk, selvom den nu nok kommer alligevel her. hihi

Anmeld

27. oktober 2011

Becks

Frk-Lotusblomst skriver:

hehe.. Jamen så er det nok derfor. og forholdsvis normal for mange kvinder hvor cyklus er fucked eller mens udskudt.

Ja, der skal jo helst gå laaaang tid inden den kommmer igen. Her må den også gerne blive væk, selvom den nu nok kommer alligevel her. hihi

Vi krydser for ingen mens til os det næste LANGE stykke tid!

Anmeld

27. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Tutter skriver:

Vi krydser for ingen mens til os det næste LANGE stykke tid!

Det gør vi!.

Anmeld

28. oktober 2011

Sørens

Tutter skriver:

Men altså..

Jeg fik min mens igår, efter 2 mdr og 2 dage - Den kom ved hjælp af Provera.. Jeg ved godt man bløder en del mere end normalt, det gjorde jeg også sidste gang, men hvorfor kommer der de der klumper med? Jeg kan ikke bruge tampon, da det gør for ondt denne her gang, smerten forsvinder ligesom når "klumperne" kommer ud..

Jeg kan dårligt sætte mig ned, så føles det som om, der er en der stikker en kniv op i skridtet og vrider den godt og grundigt, når jeg har siddet et par sek. forsvinder smerten.. - Er det bare alm mens smerter eller hvordan? Jeg har nemlig aldrig haft ondt før, jo lidt mudren i lænden, men ellers ikke noget..

Udover det, så snakkede jeg med klinikken idag og meldte mig til behandling  De vil først se mig til scanning den 5/11, og så skal jeg starte på Pergotime imorgen

Kender heller ikke rigtig noget til det, men vil også bare gerne sige HELD & LYKKE

Anmeld

28. oktober 2011

Becks

Sørens skriver:

Kender heller ikke rigtig noget til det, men vil også bare gerne sige HELD & LYKKE

1000 tak søde dig

Og lige over

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.