Sorry for slimy details

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.497 visninger
28 svar
0 synes godt om
27. oktober 2011

Becks

Men altså..

Jeg fik min mens igår, efter 2 mdr og 2 dage - Den kom ved hjælp af Provera.. Jeg ved godt man bløder en del mere end normalt, det gjorde jeg også sidste gang, men hvorfor kommer der de der klumper med? Jeg kan ikke bruge tampon, da det gør for ondt denne her gang, smerten forsvinder ligesom når "klumperne" kommer ud..

Jeg kan dårligt sætte mig ned, så føles det som om, der er en der stikker en kniv op i skridtet og vrider den godt og grundigt, når jeg har siddet et par sek. forsvinder smerten.. - Er det bare alm mens smerter eller hvordan? Jeg har nemlig aldrig haft ondt før, jo lidt mudren i lænden, men ellers ikke noget..

Udover det, så snakkede jeg med klinikken idag og meldte mig til behandling  De vil først se mig til scanning den 5/11, og så skal jeg starte på Pergotime imorgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

Putomanen

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, da jeg aldrig har prøvet det u beskriver eller Provera.

Men det er dejligt at høre, at du er blevet tilmeldt behandling. Jeg håber, at det er lykkens gang

Anmeld

27. oktober 2011

Becks

Putomanen skriver:

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, da jeg aldrig har prøvet det u beskriver eller Provera.

Men det er dejligt at høre, at du er blevet tilmeldt behandling. Jeg håber, at det er lykkens gang

1000 tak

Anmeld

27. oktober 2011

Janni.

Kan heller ikke hjælpe dig men vil lige sige at jeg  for dig, håber det lykkedes denne gang 

Anmeld

27. oktober 2011

Miss BananaHammock

Kan heller ikke hjælpe - men vil bare sende en masse held og lykke din vej! 

Anmeld

27. oktober 2011

Becks

Janni. skriver:

Kan heller ikke hjælpe dig men vil lige sige at jeg  for dig, håber det lykkedes denne gang 

Årh hvor er I søde TAK

Anmeld

27. oktober 2011

katrine26

Altså der kommer også nogle gange klumper med ud hos mig..mener jeg engang fik fortalt at man ligesom renser ud derinde (vis du forstår hvad jeg mener) hvorfor det gør ondt kan jeg ik hjælpe med..

Men held og lykke med babyprojektet.

Katrine26

Anmeld

27. oktober 2011

Becks

Miss BananaHammock skriver:

Kan heller ikke hjælpe - men vil bare sende en masse held og lykke din vej! 

1000 TAK

Og lige over

Anmeld

27. oktober 2011

Becks

katrine26 skriver:

Altså der kommer også nogle gange klumper med ud hos mig..mener jeg engang fik fortalt at man ligesom renser ud derinde (vis du forstår hvad jeg mener) hvorfor det gør ondt kan jeg ik hjælpe med..

Men held og lykke med babyprojektet.

Katrine26

1000 tak, ja det giver egentlig ret god mening med at man renser ud

Anmeld

27. oktober 2011

katrine26

ja ik..og især også vis du ikke har haft mens i over to mdr..så skal hele systemet jo lige igang igen..det kan også være det derfor gør ondt...?

katrine26

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.