Sorry for slimy details

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2011

Becks

katrine26 skriver:

ja ik..og især også vis du ikke har haft mens i over to mdr..så skal hele systemet jo lige igang igen..det kan også være det derfor gør ondt...?

katrine26

Ja det giver faktisk rigtig god mening! TAK

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

katrine26

Var da så lidt.

Katrine28

Anmeld

27. oktober 2011

Nemesis

har ikke været i behandling, men kan godt genkende dine kvaqler fra min alm. mens.

JEg har virkelig kraftige menstruationer og det er også med klumper og jeg har også en stikkende smerte.

Jeg lever med det.

;-)Sisse

Anmeld

27. oktober 2011

Becks

ladydan1 skriver:

har ikke været i behandling, men kan godt genkende dine kvaqler fra min alm. mens.

JEg har virkelig kraftige menstruationer og det er også med klumper og jeg har også en stikkende smerte.

Jeg lever med det.

;-)Sisse

Puha, får næsten helt ondt af dig - for jeg synes godt nok det er smerte

Anmeld

27. oktober 2011

Nemesis

Tutter skriver:

Puha, får næsten helt ondt af dig - for jeg synes godt nok det er smerte

ja det er heller ikke sjovt...har også piller for at mindske blødningen..men så varer den 10 dage og med 28 dage imellem så giver det mig faktisk ikke mange dage blødningsfri.

Er virkelig træt af det!

Glemte i øvrigt at sige, at det bliver da SÅ godt at komme igang igen for dig...det bliver da neglebidende spændende.

:-) Sisse

Anmeld

27. oktober 2011

Becks

ladydan1 skriver:

ja det er heller ikke sjovt...har også piller for at mindske blødningen..men så varer den 10 dage og med 28 dage imellem så giver det mig faktisk ikke mange dage blødningsfri.

Er virkelig træt af det!

Glemte i øvrigt at sige, at det bliver da SÅ godt at komme igang igen for dig...det bliver da neglebidende spændende.

:-) Sisse

Puha nej

Man burde bare bløde én dag og så var det det

1000 tak! Ja helt vildt spændende

Anmeld

27. oktober 2011

Nessie

Kender ikke til det, men vil da lige ønske dig held og lykke

Anmeld

27. oktober 2011

Becks

Nessie skriver:

Kender ikke til det, men vil da lige ønske dig held og lykke

Tak

Anmeld

27. oktober 2011

AnneP

Tutter skriver:

Men altså..

Jeg fik min mens igår, efter 2 mdr og 2 dage - Den kom ved hjælp af Provera.. Jeg ved godt man bløder en del mere end normalt, det gjorde jeg også sidste gang, men hvorfor kommer der de der klumper med? Jeg kan ikke bruge tampon, da det gør for ondt denne her gang, smerten forsvinder ligesom når "klumperne" kommer ud..

Jeg kan dårligt sætte mig ned, så føles det som om, der er en der stikker en kniv op i skridtet og vrider den godt og grundigt, når jeg har siddet et par sek. forsvinder smerten.. - Er det bare alm mens smerter eller hvordan? Jeg har nemlig aldrig haft ondt før, jo lidt mudren i lænden, men ellers ikke noget..

Udover det, så snakkede jeg med klinikken idag og meldte mig til behandling  De vil først se mig til scanning den 5/11, og så skal jeg starte på Pergotime imorgen

Hejsa!

Sådan har jeg det også nogle måneder! (får provera hver måned)

det er specielt sådan hvis min foregående mens har været svag!

Anmeld

27. oktober 2011

Becks

AnneP skriver:

Hejsa!

Sådan har jeg det også nogle måneder! (får provera hver måned)

det er specielt sådan hvis min foregående mens har været svag!

Oki tak

Min foregående var normal, men det er så også 2 mdr siden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.