Idræt på stx

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2011

christina92

Anonym skriver:

okay..idræt er ikke rigtig min stærke side....så jeg ville ønske at de droppede faget på den uddannelse

Det er altså ikke så slemt. Ret hyggeligt faktisk.. og opgaverne er altså ikke voldsomme.. gik i klasse med nogen som bestemt ikke var idræts mennesker og det gik fint.

Det skal hvertfald ikke være grunden til du vælger det fra, det er en fantastisk ungdomsuddannelse fuld af fantastisk oplevelser og en stor mængde viden, som du bagefter ikke kan forstå at du har kunne leve uden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

Anonym trådstarter

Prinsesse2ben skriver:

Man skal også lave opgaver i idræt hvis man går på gymnasiet det dag..  Min søster har lige lavet en og min kærestes kusine har også lige afleveret. Jeg lavede også selv en opgave, den var ikke specielt svær, og jeg tror faktisk kun at det var den ene.. Ellers havde vi mange fysiske tests kan jeg huske 

okay..tak for info

Anmeld

27. oktober 2011

BellaCiinea

Anonym skriver:

heldigt..altså det med fritagelsen..det ville jeg også gerne..men har "desværre" ingen skader..suk..idræt har altid været en dårlig ting for mig..og har alt for små bryster..derfor er det virkelig pinligt for mig at bade med andre

Tror jeg ikke du skal bekymre dig om... og ellers kan du jo klæde om på badeværelset og ellers bare tage hurtigt bad. Vores timer lå altid som de sidste, så alle tog hjem og gik i bad faktisk..

Anmeld

27. oktober 2011

Anonym trådstarter

christina92 skriver:

Det er altså ikke så slemt. Ret hyggeligt faktisk.. og opgaverne er altså ikke voldsomme.. gik i klasse med nogen som bestemt ikke var idræts mennesker og det gik fint.

Det skal hvertfald ikke være grunden til du vælger det fra, det er en fantastisk ungdomsuddannelse fuld af fantastisk oplevelser og en stor mængde viden, som du bagefter ikke kan forstå at du har kunne leve uden

du lyder helt overbevisende ...har heller ikke noget imod hvis der kommer opgaver..det er mere idræt og at man skal i bad bagefter jeg har det svært ved

Anmeld

27. oktober 2011

Anonym trådstarter

IsabellaCiinea skriver:

Tror jeg ikke du skal bekymre dig om... og ellers kan du jo klæde om på badeværelset og ellers bare tage hurtigt bad. Vores timer lå altid som de sidste, så alle tog hjem og gik i bad faktisk..

åååårh det ville jeg ønske at de gjorde hvis det var..ville være en drøm hvis timerne lå som de sidste

Tak for de opmundtrende ord

Anmeld

27. oktober 2011

christina92

Anonym skriver:

du lyder helt overbevisende ...har heller ikke noget imod hvis der kommer opgaver..det er mere idræt og at man skal i bad bagefter jeg har det svært ved

Mange dage var jeg så heldig at de timer lagde sidst på dagen så jeg skulle lige hjem og tog bad der.

Og selve undervisningen afhænger også af hvilken klasse man kommer i. Vi havde et par elite folk som jo bare var mega prof til ALT! og så os andre som faktisk synes det var sjovt at bruge 20 forsøg på at få volleybolden over nettet.

Vi kan ikke alle være lige gode til alting, men engang imellem må man tage det knap så sjove med for at få resten

Anmeld

27. oktober 2011

BellaCiinea

Anonym skriver:

åååårh det ville jeg ønske at de gjorde hvis det var..ville være en drøm hvis timerne lå som de sidste

Tak for de opmundtrende ord

Jah det er nu altså også bare det bedste og komme hjem og få et dejlig varmt og langt bad efter sådan en omgang idræt =D

Jamen det var da så lidt =)

Anmeld

27. oktober 2011

Anonym trådstarter

christina92 skriver:

Mange dage var jeg så heldig at de timer lagde sidst på dagen så jeg skulle lige hjem og tog bad der.

Og selve undervisningen afhænger også af hvilken klasse man kommer i. Vi havde et par elite folk som jo bare var mega prof til ALT! og så os andre som faktisk synes det var sjovt at bruge 20 forsøg på at få volleybolden over nettet.

Vi kan ikke alle være lige gode til alting, men engang imellem må man tage det knap så sjove med for at få resten

det kunne være det bedste der ville ske..at timerne lå til sidst, og dermed kunne man tage hjem og gå i bad..

sådan er det altid..der er altid nogen der har gået til håndbold og andre sportgrene før i tiden..og så er de bedre end os andre..det kan jeg sagtens leve med

men du har helt ret i det du skriver

Anmeld

27. oktober 2011

Anonym trådstarter

IsabellaCiinea skriver:

Jah det er nu altså også bare det bedste og komme hjem og få et dejlig varmt og langt bad efter sådan en omgang idræt =D

Jamen det var da så lidt =)

det har du fuldstændig ret i...god afslapning når man har brugt sin krop godt

Anmeld

27. oktober 2011

Dinna88

Det afhænger af niveuaet. Du skal have om nogle grundlæggende ting, jeg mener det er opvarmning bl.a. Dette er på c niveau. Du skal også lave et par opgaver. På b niveau har du også teori, hvilket stort set er ligesom biologi. Til eksamen på b niveau skal du også lave noget praktisk. 

I 3.g skal du så lave et træningsprojekt, der er med i din bedømmelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.