Idræt på stx

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.825 visninger
28 svar
0 synes godt om
27. oktober 2011

Anonym trådstarter

tænker på at søge optagelse til stx næste år..og til dette har jeg et (lidt dumt) spørgsmål..hvad laver man til idræt på STX?..jeg har hørt at man eventuelt også skal lave opgaver om idræt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

BellaCiinea

Anonym skriver:

tænker på at søge optagelse til stx næste år..og til dette har jeg et (lidt dumt) spørgsmål..hvad laver man til idræt på STX?..jeg har hørt at man eventuelt også skal lave opgaver om idræt..

Da jeg gik på stx der spillede vi fodbold, basket, håndbold, lavede konditests, volleyball osv osv.. meget almindelige ting. Lavede ikke opgaver om det!

Anmeld

27. oktober 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Altså... Nu gik jeg godt nok på HF, men STX eleverne lavede da det samme som os.

Vi cyklede på mountainbike, løb, spillede fodbold... Ikke noget særligt

Anmeld

27. oktober 2011

christina92

Man skal i løbet af de tre år lave et lille halv times opvarmning program og i en gruppe på 4-5 undervise en enkelt time

Værre er det ikke. Har selv gået der, og det er ikke slemt selvom man ikke er idræts menneske.

Anmeld

27. oktober 2011

Anonym trådstarter

IsabellaCiinea skriver:

Da jeg gik på stx der spillede vi fodbold, basket, håndbold, lavede konditests, volleyball osv osv.. meget almindelige ting. Lavede ikke opgaver om det!

uf kan slet ikke overskue det..vil meget gerne undgå idræt hvis man kunne, det med at gå i bad og vise sin krop osv..

Anmeld

27. oktober 2011

Anonym trådstarter

rikkeregnbue skriver:

Altså... Nu gik jeg godt nok på HF, men STX eleverne lavede da det samme som os.

Vi cyklede på mountainbike, løb, spillede fodbold... Ikke noget særligt

okay..men jeg vidste ikke at HF har idræt

Anmeld

27. oktober 2011

BellaCiinea

Anonym skriver:

uf kan slet ikke overskue det..vil meget gerne undgå idræt hvis man kunne, det med at gå i bad og vise sin krop osv..

Jeg blev fritaget efter et par gange, pga min seneskedehindebetændelse

Anmeld

27. oktober 2011

Anonym trådstarter

christina92 skriver:

Man skal i løbet af de tre år lave et lille halv times opvarmning program og i en gruppe på 4-5 undervise en enkelt time

Værre er det ikke. Har selv gået der, og det er ikke slemt selvom man ikke er idræts menneske.

okay..idræt er ikke rigtig min stærke side....så jeg ville ønske at de droppede faget på den uddannelse

Anmeld

27. oktober 2011

Victoriasmor88

Man skal også lave opgaver i idræt hvis man går på gymnasiet det dag..  Min søster har lige lavet en og min kærestes kusine har også lige afleveret. Jeg lavede også selv en opgave, den var ikke specielt svær, og jeg tror faktisk kun at det var den ene.. Ellers havde vi mange fysiske tests kan jeg huske 

Anmeld

27. oktober 2011

Anonym trådstarter

IsabellaCiinea skriver:

Jeg blev fritaget efter et par gange, pga min seneskedehindebetændelse

heldigt..altså det med fritagelsen..det ville jeg også gerne..men har "desværre" ingen skader..suk..idræt har altid været en dårlig ting for mig..og har alt for små bryster..derfor er det virkelig pinligt for mig at bade med andre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.