At handle i Metro?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2011

Trine89

pussekat skriver:

hejsa

du få ikke metro avis vis du ikke her kort der til

haha okey. der kan man bare se.. Tak for dit svar. 

Heldigvis kan jeg nå at tjekke tilbudene på nettet så

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

Zicla

Du skal have et Metro kort for handle derude. Men når der er fødselsdag, jul, påske og m.m, er der et gæstekort, du kan få. Den får du i kundeservice, når du kommer ind. 

Anmeld

28. oktober 2011

pussekat

Trine89 skriver:

haha okey. der kan man bare se.. Tak for dit svar. 

Heldigvis kan jeg nå at tjekke tilbudene på nettet så

jep her selv kort til det og vis du ikke købe når i et år hos dem få man hele ikke avis mere

Anmeld

28. oktober 2011

Trine89

BW80 skriver:

Du skal have et Metro kort for handle derude. Men når der er fødselsdag, jul, påske og m.m, er der et gæstekort, du kan få. Den får du i kundeservice, når du kommer ind. 

Tak for svar  

Hmm forresten når man handler på de der gæstekort, hvilken en af priserne er det man skal kigge efter.. det er godt nok den i parantes??? 

Anmeld

28. oktober 2011

Trine89

pussekat skriver:

jep her selv kort til det og vis du ikke købe når i et år hos dem få man hele ikke avis mere

ej hvor er det træls. 

Anmeld

28. oktober 2011

Zicla

Kig altid prisen på småt... mange kigger altid på de store tal, men det er uden moms. Kig på de små nedenunder med Parentes, de er med moms... 

Jeg har arbejdet derude, sad i kassen og mange tager fejl med de priser. Ved at det er meget misvisende. Men som sagt: Kig altid dem med Parentes, da det er de priser med moms der er gældende....

Anmeld

28. oktober 2011

Zicla

Vil lige give jer et tip: I skal bruge jeres kort flittigt ellers lukker de kortet efter et par måneder og kasseassistenten kan tage jeres kort eller få jer til at få den åbnet i deres kundeservice: Nogengange når de gæstekort er der, så får i en gæstekort når i kommer i kundeservice...

Anmeld

28. oktober 2011

Trine89

BW80 skriver:

Vil lige give jer et tip: I skal bruge jeres kort flittigt ellers lukker de kortet efter et par måneder og kasseassistenten kan tage jeres kort eller få jer til at få den åbnet i deres kundeservice: Nogengange når de gæstekort er der, så får i en gæstekort når i kommer i kundeservice...

Tak for de gode råd det vil jeg huske.

Anmeld

28. oktober 2011

Tropez

Trine89 skriver:

okey.. det må jeg lige undersøge. 

Min plan var nemlig om det var mulig jeg kunne handle der når jeg skal købe ind til Barnedåben.

Skal lave mad til 50 så det kunne jo være rart hvis jeg kunne handle i de store mængder de tilbyder  

jeg har et kort du kan låne

Anmeld

28. oktober 2011

Trine89

Tropez skriver:

jeg har et kort du kan låne

Er det rigtig  

Hvor er det pænt af dig  Tusind mange tak.

(Hey hvorfor er det vi ikke er venner herinde) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.