At handle i Metro?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2011

Trine89

K&S skriver:

Du skal have kort for at handle

Er du medlem af forbrugsforeningen? For så kan du få et kort derigennem  

Neej det er jeg ikke.. men det kan jeg vel blive?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

Trine89

From skriver:

Der må jeg melde pas. Håber du finder ud af noget, det kan godt betale sig.

Okey.. 

Jeg må se hva jeg kan finde ud af

Anmeld

27. oktober 2011

K&S

Trine89 skriver:

Neej det er jeg ikke.. men det kan jeg vel blive?? 

Prøv at læse på deres hjemmeside - det afhænger af hvilken fagforening, du er medlem af

Anmeld

27. oktober 2011

Trine89

K&S skriver:

Prøv at læse på deres hjemmeside - det afhænger af hvilken fagforening, du er medlem af

Jeg er i HK privat  

Den var med på deres liste så mon ikke den er god nok. har sendt en ansøgning afsted. heh 

Anmeld

27. oktober 2011

norenberg

Trine89 skriver:

okey.. det må jeg lige undersøge. 

Min plan var nemlig om det var mulig jeg kunne handle der når jeg skal købe ind til Barnedåben.

Skal lave mad til 50 så det kunne jo være rart hvis jeg kunne handle i de store mængder de tilbyder  

ok men vær lige obs på at de faktisk ikke er billigere med nogen ting....i hvertfald meget sjældent...selvom de sælger i større mængder, jeg arrangere selv komplette fester, hvor jeg handler og laver maden...og jeg handler der sjældent fordi de er meget dyre end discount butikkerne...

Anmeld

27. oktober 2011

Trine89

norenberg skriver:

ok men vær lige obs på at de faktisk ikke er billigere med nogen ting....i hvertfald meget sjældent...selvom de sælger i større mængder, jeg arrangere selv komplette fester, hvor jeg handler og laver maden...og jeg handler der sjældent fordi de er meget dyre end discount butikkerne...

Ved godt der ikke er ret meget forkel.. 

Men det er bare rart nok at jeg kan handle i større mængder 

Anmeld

27. oktober 2011

Fines mor

Hej Trine

Vi har ofte gæstekort på arb. til Metro, hvornår skal du bruge det? Så vil jeg se om jeg kan få et til dig :-))

Anmeld

27. oktober 2011

Miss T

De er faktisk meget dyrere med nogle ting, så alt i alt ville det nok være billigst for at dig at handle i fakta eller lidl og så bare købe de flere varer. Du skal også huske, at du ikke må tage din barnevogn med derud. så hvis du handler bliver det uden dit barn.

Anmeld

27. oktober 2011

K&S

Trine89 skriver:

Jeg er i HK privat  

Den var med på deres liste så mon ikke den er god nok. har sendt en ansøgning afsted. heh 

jeg er i hvert fald også medlem af HK

Anmeld

27. oktober 2011

Trine89

Miss T skriver:

De er faktisk meget dyrere med nogle ting, så alt i alt ville det nok være billigst for at dig at handle i fakta eller lidl og så bare købe de flere varer. Du skal også huske, at du ikke må tage din barnevogn med derud. så hvis du handler bliver det uden dit barn.

hun kan da bare komme i en bæresele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.