At handle i Metro?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2011

Muffin_girl

Trine89 skriver:

Er det ikke noget med at man som privat person har mulighed for at handle i Metro?

eller skal man have et Metro kort for det?

Jeg har arbejdet der Og jo man skal have en kort.. Men man kan få et endags kort.. Og så kan man handle på lige vilkår med dem der har et kort  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

Trine89

AalborgPigen skriver:

Jeg har arbejdet der Og jo man skal have en kort.. Men man kan få et endags kort.. Og så kan man handle på lige vilkår med dem der har et kort  

Tak for dit svar  

det lysner jo lidt.  

Anmeld

27. oktober 2011

Trine89

Fines mor skriver:

Hej Trine

Vi har ofte gæstekort på arb. til Metro, hvornår skal du bruge det? Så vil jeg se om jeg kan få et til dig :-))

omkring den 24-25 november.. 

skal nemlig handle ind til barnedåben og så selv lave maden

Anmeld

27. oktober 2011

Fines mor

Trine89 skriver:

omkring den 24-25 november.. 

skal nemlig handle ind til barnedåben og så selv lave maden

Ok, det undersøger jeg lige imorgen, så får du en besked på FB :-)

Anmeld

27. oktober 2011

k&k&k&k

Hej.

Jeg er indtil d. 31.10.2011 ansat i Metro. Du skal have et kort for at handle i Metro, men det er rigtigt som nogle skriver at der findes disse såkaldte "gæstekort".

Nu ved jeg ikke hvornår du senest skal bruge sådan et, men de kommer ud med tilbudsavisen i starten af November måned.

Det skal dog siges at det IKKE er billigere at handle i Metro, den "eneste" fordel der er, er at mange varer fås i større mængde end i dagligvarebutikkerne.

Håber du kunne bruge mit svar til noget  

Anmeld

27. oktober 2011

Meliora

Trine89 skriver:

Er det ikke noget med at man som privat person har mulighed for at handle i Metro?

eller skal man have et Metro kort for det?

Vi har kort dertil, men jeg kan fortælle at det ikke er MEGET billigere end hvis man handler tilbudsvarer i bilka. Tit handlker man for mere i metro, fordi man fristes af alle de 'fremmede' varer

Anmeld

28. oktober 2011

lucas<3

Den avis de sender ud er der noglegange sådan nogle kuponer som gæster kan bruge. De skal bare klippes ud.. Men ved ikk om de stadig er der..

Anmeld

28. oktober 2011

Trine89

FruRafn skriver:

Vi har kort dertil, men jeg kan fortælle at det ikke er MEGET billigere end hvis man handler tilbudsvarer i bilka. Tit handlker man for mere i metro, fordi man fristes af alle de 'fremmede' varer

Ved godt det ikke er så meget billigere.. men det er bare meget nemmere når jeg skal lave mad til 50 mennesker, hehe

Anmeld

28. oktober 2011

Trine89

k&k skriver:

Hej.

Jeg er indtil d. 31.10.2011 ansat i Metro. Du skal have et kort for at handle i Metro, men det er rigtigt som nogle skriver at der findes disse såkaldte "gæstekort".

Nu ved jeg ikke hvornår du senest skal bruge sådan et, men de kommer ud med tilbudsavisen i starten af November måned.

Det skal dog siges at det IKKE er billigere at handle i Metro, den "eneste" fordel der er, er at mange varer fås i større mængde end i dagligvarebutikkerne.

Håber du kunne bruge mit svar til noget  

Tusind tak for dit svar  

ved ikke om vi får Metro avis, da vi har noget langt til nærmest metro.. men ellers må jeg lige sige til familien at de skal holde øje  

Anmeld

28. oktober 2011

pussekat

Trine89 skriver:

Tusind tak for dit svar  

ved ikke om vi får Metro avis, da vi har noget langt til nærmest metro.. men ellers må jeg lige sige til familien at de skal holde øje  

hejsa

du få ikke metro avis vis du ikke her kort der til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.