vundet 24.223.000kr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2011

Mi

isabellamor skriver:

jeg ville nok købe noget der var lidt større, og så ville jeg gerne rejse.. med min familie.. evt få et lille hyggeligt sommerhus i evt sverige eller lign.. som så også kunne bruges om vinteren til evt at bo i hvis vi gerne ville holde skiferie.. det kunne være cool... 

sætte pengene i banken og evt leve af renterne...

og så kunne jeg evt prøve at tage mig sammen til at få taget mig det skide kørekort. og så skulle vi have en lille økonomisk familiebil.. 

Du vinder 24 mill, og så skal du have dig en lille økonomisk familiebil  LOL Hvad med en farrari?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

AnneBJ

Mi skriver:

Du vinder 24 mill, og så skal du have dig en lille økonomisk familiebil  LOL Hvad med en farrari?

Anmeld

26. oktober 2011

Becks

Mi skriver:

Ja, der er jo rigeligt til at dele ud af   Det lyder da hyggeligt med sådan et lille kollektiv sammen med vennerne

Ja rigtig hyggeligt

Sådan et stort nedlagt sted, hvor man bygger en 4-5 store lejligheder

Anmeld

26. oktober 2011

Mi

-Sigrid- skriver:

Nemlig

Og tror jeg ville give svigernes hus en kæmpe makeover og måske købe en lejlighed til mig far - og få min mors bil ordnet 

Ja for søren. Det ville være lækkert at kunne gøre en masse godt for andre. Jeg ville også give to af mine veninder et hus. Og så skulle jeg have mine familie og svigerfamilie med på ferie sydpå.

Og så ville jeg sætte en mill eller mere ind på en konto, og renterne skulle gå til velgørende formål i ulande

Anmeld

26. oktober 2011

Mi

Tutter skriver:

Ja rigtig hyggeligt

Sådan et stort nedlagt sted, hvor man bygger en 4-5 store lejligheder

Ja for søren, hvor hyggeligt. Husk også den fælles gartner og rengøringskone

Anmeld

26. oktober 2011

Becks

Mi skriver:

Ja for søren, hvor hyggeligt. Husk også den fælles gartner og rengøringskone

Hihi præcis - og nu når pengene er der, så en lækker privat kok

Anmeld

26. oktober 2011

jydeinden

hmm hvis jeg vandt millionerne så ville jeg forkæle hele familien, og sørge for at ingen kom til at mangle noget .

Jeg ville sørge for at mine svigerforældre ( utroligt nok) ikke havde nogen gæld til nogen. Og så flytte i et lækkert hus lige dér hvor jeg havde lyst at bo

Anmeld

26. oktober 2011

AnneBJ

Jeg ville betale mit forbrugslån ud, samt den smule der er tilbage af depositumlån hos svigerforældrene

Jeg ville holde et stort bryllup (forudsat at jeg er blevet friet til inden altså...) og invitere alle de mennesker jeg gerne vil være sammen med, uden at tænke på om det bliver for dyrt

Jeg ville købe en bil med parkeringscensor, og plads til 4 børn

Jeg ville købe et hus, og bygge det om så det passer til vores behov og de (forhåbentligt) mange børn.

Jeg ville arbejde deltid så længe vi har skolebørn, alternativt forsætte uddannelse, uden at spekulere på økonimi.

Jeg ville rejse, vise mine børn verdenen, og allerhelst USA

Jeg ville spare op - lave en god opsparing til de børn der måtte komme her i familien, men stadig lære dem værdien af penge!

Åh, det er så nemt at drømme... 

Anmeld

26. oktober 2011

Mi

Tutter skriver:

Hihi præcis - og nu når pengene er der, så en lækker privat kok

Lækker kok, lækker gartner, måske og en lækker pilot til privatflyet og en lækker mand i uniform. Måske en stand by brandmand, bare for en sikkerheds skyld

Anmeld

26. oktober 2011

Mi

jydeinden skriver:

hmm hvis jeg vandt millionerne så ville jeg forkæle hele familien, og sørge for at ingen kom til at mangle noget .

Jeg ville sørge for at mine svigerforældre ( utroligt nok) ikke havde nogen gæld til nogen. Og så flytte i et lækkert hus lige dér hvor jeg havde lyst at bo

Jeg ville også tage svigerfamilien med ud at rejse. Selvom jeg faktisk slet ikke har lyst til at rejse med min mands søskende, så ville det bare være en super oplevelse for min svigermor og svigerfar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.