Hvor meget plads har i ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2011

lio

vi er to voksne og snart spunken på 50 eller 55 kvm. kan faktisk ikke huske helt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

marius' mor

Monica P skriver:

Vi bor to voksne og en baby i en lejlighed på 60 km2 jeg syntes det er lidt trangt :-)

Hvor meget plads har Du/I at boltre jer på????

Vi har 76 kvm cirka.. vi er 2 voksne og 1 barn og tænker godt vi kan nå at få en baby mere her, men vil flytte i hus når den store gerne vil have eget værelse..

Anmeld

27. oktober 2011

Benjamins'mor

På lejekontrakten står der 102 kvm. Men her er helt sikkert kun 85 kvm.

Så har vi så også altan, en skur og hvad viceværten sagde, så talte nogle af kvm'erne også lidt af opgangen og et stykke udenfor vores hoveddør.

Anmeld

27. oktober 2011

Nadia&Daniel

Monica P skriver:

Vi bor to voksne og en baby i en lejlighed på 60 km2 jeg syntes det er lidt trangt :-)

Lige pt. bor vi 2 voksne og 1 baby (på 1 år) på 62,5 m2.. Men fra 15. dec. bor vi 3 personer på 82,2 m2.. Satser også på at der gerne skulle komme en lillebror eller lillesøster til, om 1-2 år..

Anmeld

27. oktober 2011

Mor-til-asta-09

Monica P skriver:

Vores andel er på 97, også er der en dejlig stor have

Anmeld

27. oktober 2011

Sommersko

Vi købte hus i sommers :-)

Vi har 140 kvm til 2 voksne og 2 små børn. Pigerne har hvert deres værelse + vi har en kæmpe stue, hvor der er masser af plads til leg.

Anmeld

27. oktober 2011

Chris86

2 voksne og 1 baby til 150 km2 ca... Og vi er trætte af vi ingen plads har! (intet værelse til baby)...

Anmeld

27. oktober 2011

Lou87

Forstår jeg godt du synes - men alt efter indretning kan det være meget

Vi bor pt i et 1½ plans rækkehus, jeg mener er 103 kvm.
Flytter dog pga min ryg til et rækkehus/dobbelthus på 80 kvm her d. 1 december.. Det virker faktisk nærmest lige så stort som det vi har nu, pånær et rum.. Men trappen vi har nu tager også meget tror jeg Frygter ikk at føle jeg får for lidt plads.. Glæder mig bare til trappen er væk!
Haven forbliver det samme ca så det er fint  

Vi er 2 voksne - 1 barn og en lille hund forresten

Anmeld

27. oktober 2011

Lou87

Dobbelt indlæg

Anmeld

27. oktober 2011

B&J

hihih kan endelig ikke helt huske det men mellem 70 og 80

vi har 1 stort soveværelse 1 stort børneværelse mindre stue og stort køkken lille badeværelse og kæmpe have

vi er 2 voksende og 1barn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.