Hvor meget plads har i ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2011

Camulla

Monica P skriver:

Vi bor to voksne og en baby i en lejlighed på 60 km2 jeg syntes det er lidt trangt :-)

Hvor meget plads har Du/I at boltre jer på????

Vi bor 2 voksne, 1 barn og 1 på vej på 176 kvm...  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

Nolle

Monica P skriver:

Vi bor to voksne og en baby i en lejlighed på 60 km2 jeg syntes det er lidt trangt :-)

2 voksen og baby i lejethus på 174m2 og det er ALT få stort .. 

Jeg ville have noget noget mindre - men ville ikke af med vores udlejer ;D

Anmeld

27. oktober 2011

MLT

Vi bor far, mor og barn i et hus på 137 kvm 

Anmeld

27. oktober 2011

lilledittemor

Monica P skriver:

Orv, jeg ville gerne have en "stor" lejlighed som jeres

Vi bor to voksne og snart en baby (som der er inrettet til) i en to-værelses lejlighed på 3. sal (UDEN ELEVATOR) på 49kvm

Anmeld

27. oktober 2011

Maja_4000

Snart bor vi i en 4-værelses på 90 kvm .. Vi er to voksne og et barn

Anmeld

27. oktober 2011

Emily2012<3

Vi er 2 voksne og 2 børn + baby på vej i en 3-værelses på 93 kvm.

Anmeld

27. oktober 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Her er vi 1 barn, 1 voksen. = 85 km2 +have

Anmeld

27. oktober 2011

Københavnermor

2 voksne + en baby (til december) på 2. sal med 54 kvm. Vi elsker vores lejlighed og flytter først når pladsen bliver et problem når baby er større.. Vi regner med at kunne bo her mindst 3 år endnu.. 

Anmeld

27. oktober 2011

jv30

Vi er mor, far, Stine 1 år og 5 katte :-)  Nu har vi 110 kvm, men skal flytte til december til nedlagt landbrug på 240 kvm

Så får vi den ekstra plads, vi har brug for - altså egentlig har vi jo plads nok, Stine har sit eget værelse - men vi er lidt kede af, at hendes barnevogn og klapvogn skal stå på hendes værelse Så vi fandt noget med lidt mere plads - og til samme pris som idag

Og her, hvor vi bor nu, er der ikke plads til flere børn - så nu kan gemalen ikke bruge det som dårlig undskyldning Vi får 4 værelser ekstra...

Lækkert lækkert

Anmeld

27. oktober 2011

janne1986

Vi plejede og bo irækkehus 1½ plans på 85 kvm, men brugte kun de 42,5 forneden og sov på resten ovenpå...

Nu er vi lige flyttet i en på 96 kvm og i stue plan, det er lækkert, pigerne deler et stort lækkert værelse, vi har et bette soveværelse, stor gang, rimeligt toilet, stort køkken og to dejlige stuer, så der er plads til leg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.