Hvor meget plads har i ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2011

Pige2009

Monica P skriver:

Vi bor to voksne og en baby i en lejlighed på 60 km2 jeg syntes det er lidt trangt :-)

Hvor meget plads har Du/I at boltre jer på????

Jeg boede på 65 m2 med min datter i hendes første 19 mdr., men nu bor vi i rækkehus på 78 m2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

lillekylling

2 voksne 2 hunde.

220 kvm. det er inkl lille værksted..

Anmeld

26. oktober 2011

morethanperfect

Jibbe skriver:

Vi har 152 kvm og er 2 voksne og 1 dreng. Klager bestemt ikke!

Lucky you Det meget

Anmeld

26. oktober 2011

Jeia

2 voksne og 2 børn i en 3v lejlighed på ca. 60 kvm. Det er ALT for lidt plads, glæder mig til manden er færdig med at læse, så vi kan få hus og have

Anmeld

26. oktober 2011

stm2812

Monica P skriver:

Vi bor to voksne og en baby i en lejlighed på 60 km2 jeg syntes det er lidt trangt :-)

Vi bor to voksne og en baby i hus på 146 kvm. Det er indrettet super godt og hvis vi (som jeg ønsker på nuværende tidspunkt) får 4 børn er der så de alle kan få hver deres værelse.

Så skal kæresten bare overtales til 3 mere, men pladsen kan han ikke bruge som argument, (;

Anmeld

26. oktober 2011

Mi

Vi er to voksne og tre børn og bor i et hus på ca 185kvm og har en stor have og stort værksted. Aaaaalt for meget at holde på, men nu dejligt når vi har gæster og mange børn i huset

Anmeld

26. oktober 2011

Becks

Jeg bor alene i en 2 værelses på 70 m2..

Når jeg forhåbentlig snart står med en baby, er der fin plads til os her, da der i stuen er en alcore, så der har jeg soveværelse..

Anmeld

26. oktober 2011

Jibbe

morethanperfect skriver:

Lucky you Det meget

Ja vi nyder det også... men her skal da også være plads til 1 eller 2 børn mere... Det bedste er vores store stue og køkken - ialt 60 kvm...

Anmeld

26. oktober 2011

morethanperfect

Jibbe skriver:

Ja vi nyder det også... men her skal da også være plads til 1 eller 2 børn mere... Det bedste er vores store stue og køkken - ialt 60 kvm...

Ja okay .. Her skal ikke være plads til flere
Holda op  

Anmeld

26. oktober 2011

Tullemuzz

Monica P skriver:

Vi har en lejlighed på 75 og snart 2 børn synes også det er småt med plads specielt med alt det legetøj sønnen får. vi leder dog også efter et lille rækkehus med have til da der er krudt i vores dreng og han har brug for og være ude det meste af dagen bare svært i en lejlighed på 1sal.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.