Skræmme sine børn....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2011

Bullerfnis

Føj! Det var da en usmagelig video! Den gav mig en klump i halsen og tårer i øjnene.

En ting er at være så ond at man synes det er sjovt at skræmme sine børn fra vid og sans. Men at være så hjerteløs at man ligefrem optager det på video for derefter at lægge det på nettet, det er ligefrem perverst! Folk burde skamme sig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

Hasselnødden

Hvor er den ikke sjov at se på - bliver helt rørt over de smås reaktioner og så der bliver leet af det - og ikke nogen der umiddelbart tager dem op til sig og trøster dem, der er endda een der filmer den lille pige bag stolen, der er skrækslagen. Det er bare ikke okay. Har læst et sted at det først er fra 10-11 års alderen børn rigtigt kan skelne mellem fiktion og virkelighed!

Anmeld

26. oktober 2011

Hasselnødden

Bullerfnis skriver:

Føj! Det var da en usmagelig video! Den gav mig en klump i halsen og tårer i øjnene.

En ting er at være så ond at man synes det er sjovt at skræmme sine børn fra vid og sans. Men at være så hjerteløs at man ligefrem optager det på video for derefter at lægge det på nettet, det er ligefrem perverst! Folk burde skamme sig!

Præcis! Hovedrystende.

Anmeld

26. oktober 2011

Ka+Ma=Be

Nænner næsten ikke at se videoen med de kommentare jeg har læst fra jer andre  

Anmeld

26. oktober 2011

Pia.

Muhmi skriver:

http://www.youtube.com/watch?v=x-Qg0221zFA&feature=related

Kunne i finde på det? Jeg kunne først når de er ældre end mange af de børn i den video, kan huske at jeg var fjorten da mine forældre viste mig den der "maze" og jeg røg på røven af stolen og begyndte at stortude... Så det kunne jeg ikke finde på at udsætte mine børn for... (Måske... )

Men det er nu meget sjovt at se på de børn der nu engang ER blevet skræmt halvt til månen

Måske er jeg bare enormt humør forladt - men så ikke engang halvdelen - da de første 5-6 SMÅ børn græd var jeg helt ødelagt... Stakkels børn - og syge forældre at udsætte så små børn for den slags chok...

En ting er at gøre det med store børn - som bedre tåler den slags ting - men så små børn som vises i denne video - ej de skulle skamme sig...

Knus Pia.

Anmeld

26. oktober 2011

Muhmi

Hasselnødden skriver:

Hvor er den ikke sjov at se på - bliver helt rørt over de smås reaktioner og så der bliver leet af det - og ikke nogen der umiddelbart tager dem op til sig og trøster dem, der er endda een der filmer den lille pige bag stolen, der er skrækslagen. Det er bare ikke okay. Har læst et sted at det først er fra 10-11 års alderen børn rigtigt kan skelne mellem fiktion og virkelighed!

Nej DEN er bestemt heller ikke i orden... Hun er skræmt fra vid og sans og stedet for at trøste bliver de bare ved med at filme... Den får jeg også helt ondt i kroppen af at se...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.