Skræmme sine børn....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2011

Muhmi

Skal lige hilses at siges at jeg IKKE synes det er sjovt at de SMÅ børn bliver skræmt, men at det er ret sjovt at se hvordan teenagerne tager sådan en skræmmer

BARE så vi er enige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

_-Kathrine-_

Ej, den er egentlig meget sjov, men så da et af børnene begyndte at græde, syns jeg da ikk det er sjovt længere... Jeg har faktisk en mail med den bil man skal følge og så pludselig springer et monster frem... Viste den til min far engang... F*** han blev sur

Anmeld

26. oktober 2011

Isabella_mor

Hasselnødden skriver:

Årh fik da helt en klump i halsen af at læse dit indlæg, er ked af at din far syntes det var morsomt at spøge med

ja det var sgu ubehageligt... 

han var en ret ondskabsfuld spøgefugl..

han lever stadig. men han spøger ikke på den måde længere.. heldigvis.

Anmeld

26. oktober 2011

Muhmi

isabellamor skriver:

ej, jeg syntes også han var total ond.. han nød faktisk at gøre os bange/kede af det... han var lidt af en psykopatfar.. men jeg tror også at han blev sådan fordi at mine forældre drev hinanden til vandvid. men han er stadig lidt sådan... men han får ikke lov til at gøre sådan ved min knejt... 

Ej det kan jeg altså godt forstå....

Anmeld

26. oktober 2011

_-Kathrine-_

Muhmi skriver:

Skal lige hilses at siges at jeg IKKE synes det er sjovt at de SMÅ børn bliver skræmt, men at det er ret sjovt at se hvordan teenagerne tager sådan en skræmmer

BARE så vi er enige

Sådan har jeg det også... Det er synd for de små... Ku aldrig finde på at vise den til så små børn...

Anmeld

26. oktober 2011

Isabella_mor

Muhmi skriver:

Ej det kan jeg altså godt forstå....

Anmeld

26. oktober 2011

Muhmi

_-Kathrine-_ skriver:

Ej, den er egentlig meget sjov, men så da et af børnene begyndte at græde, syns jeg da ikk det er sjovt længere... Jeg har faktisk en mail med den bil man skal følge og så pludselig springer et monster frem... Viste den til min far engang... F*** han blev sur

Sådan havde jeg det egentlig også med den... Det er ikke sjovt når de bliver så bange at de ikke ved hvor de skal gøre af sig selv... Men de andre er nu lidt sjove

Anmeld

26. oktober 2011

Muhmi

isabellamor skriver:

Anmeld

26. oktober 2011

Sara.

Jeg kunne ikke lade være med at grine

Men synes det er nogle onde onde forældre......

Ville godt kunne finde på at vise den til f.eks en teen eller en voksen, og så hvis jeg lige inden fortæller lidt hvad det går ud på.

Men ellers kunne jeg ikke finde på det...

Anmeld

26. oktober 2011

lukasmor

snøvsen skriver:

Jeg synes faktisk ikke, at det er sjovt at skræmme livet af sine børn. Mange af børnene er endda for små til at forstå det. Der er faktisk flere af børnene, der bliver ved med at ryste og græde, hvordan kan det være sjovt at se sine børn reagere sådan..  Jeg kunne aldrig finde på at gøre det ved mine børn

Forstår det heller ikke. Kunne jeg ikke drømme om!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.