Skræmme sine børn....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.344 visninger
25 svar
0 synes godt om
26. oktober 2011

Muhmi

http://www.youtube.com/watch?v=x-Qg0221zFA&feature=related

Kunne i finde på det? Jeg kunne først når de er ældre end mange af de børn i den video, kan huske at jeg var fjorten da mine forældre viste mig den der "maze" og jeg røg på røven af stolen og begyndte at stortude... Så det kunne jeg ikke finde på at udsætte mine børn for... (Måske... )

Men det er nu meget sjovt at se på de børn der nu engang ER blevet skræmt halvt til månen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

Isabella_mor

ej puha... jeg har prøvet de der og jeg var selv ved at dø af skræk... det kunne jeg ikkef inde på at gøre ved min dreng.. det er sgu ondt syntes jeg..

Anmeld

26. oktober 2011

snøvsen

Jeg synes faktisk ikke, at det er sjovt at skræmme livet af sine børn. Mange af børnene er endda for små til at forstå det. Der er faktisk flere af børnene, der bliver ved med at ryste og græde, hvordan kan det være sjovt at se sine børn reagere sådan..  Jeg kunne aldrig finde på at gøre det ved mine børn

Anmeld

26. oktober 2011

Muhmi

isabellamor skriver:

ej puha... jeg har prøvet de der og jeg var selv ved at dø af skræk... det kunne jeg ikkef inde på at gøre ved min dreng.. det er sgu ondt syntes jeg..

Det er det bestemt... Jeg har bestemt heller ikke lyst til at mine børn skal se den.... Det var en rigtig ævjoke....

Men synes godt nok at nogle af de drenge og piger i den der tager det i stiv arm og faktisk ryster det rigtig flot af sig...

Jeg kan dog ikke forstå man viser sine børn under 10 sådan nogle... Det er ikke sjovt.....

Anmeld

26. oktober 2011

Muhmi

snøvsen skriver:

Jeg synes faktisk ikke, at det er sjovt at skræmme livet af sine børn. Mange af børnene er endda for små til at forstå det. Der er faktisk flere af børnene, der bliver ved med at ryste og græde, hvordan kan det være sjovt at se sine børn reagere sådan..  Jeg kunne aldrig finde på at gøre det ved mine børn

Enig...

Det kan være meget sjovt, UDEN lyd, for det er faktisk lyden der er den værste ved sådan én der...

Det er ikke iorden at den bliver vist til SÅ små børn, men mange af de større børn reagerer faktisk ok og tager det som den spøg det er

Anmeld

26. oktober 2011

Isabella_mor

Muhmi skriver:

Det er det bestemt... Jeg har bestemt heller ikke lyst til at mine børn skal se den.... Det var en rigtig ævjoke....

Men synes godt nok at nogle af de drenge og piger i den der tager det i stiv arm og faktisk ryster det rigtig flot af sig...

Jeg kan dog ikke forstå man viser sine børn under 10 sådan nogle... Det er ikke sjovt.....

syntes især at når de bare begynder at græde at forældrene så bare griner..

min far er typen der gjorde den slags, han skræmte os altid.. godtnok ikke lige med sådan en video, men når vi skulle ud til hesten eller sådan noget så fik han os altid til at græde fordi han sagde at hesten var blevet slagtet når vi skulle derud, og at vi bare skulle hente tingene...

og den dag hvor den faktisk skulle slagtes troede vi ikke på ham og der var den væk  

Anmeld

26. oktober 2011

Muhmi

min far er typen der gjorde den slags, han skræmte os altid.. godtnok ikke lige med sådan en video, men når vi skulle ud til hesten eller sådan noget så fik han os altid til at græde fordi han sagde at hesten var blevet slagtet når vi skulle derud, og at vi bare skulle hente tingene...

og den dag hvor den faktisk skulle slagtes troede vi ikke på ham og der var den væk  

EJ! Han var da også, ja undskyld men, direkte led at sige sådan noget! Det er på ingen måde sjovt sådan noget! Stakkels dig!

JA, kan heller ikke forstå at man kan grine af at ens barn bliver så skræmt at de ryster og græder!

Anmeld

26. oktober 2011

Hasselnødden

isabellamor skriver:

Årh fik da helt en klump i halsen af at læse dit indlæg, er ked af at din far syntes det var morsomt at spøge med

Anmeld

26. oktober 2011

Gittemor09

Muhmi skriver:

http://www.youtube.com/watch?v=x-Qg0221zFA&feature=related

Kunne i finde på det? Jeg kunne først når de er ældre end mange af de børn i den video, kan huske at jeg var fjorten da mine forældre viste mig den der "maze" og jeg røg på røven af stolen og begyndte at stortude... Så det kunne jeg ikke finde på at udsætte mine børn for... (Måske... )

Men det er nu meget sjovt at se på de børn der nu engang ER blevet skræmt halvt til månen

føj hvor fik jeg det dårligt over den video...

begyndte seriøst at græde sammen med den ene af pigerne... hun var jo ikke særlig gammel, og blev skræmt fra vid og sans....

synes slet ikke det er okay at skræmme ens børn på den måde.... de ligger som de har redt nu de forældre, med små børn der har mareridt hver nat...

ej, man kan godt høre på mig at jeg er forarget, og har ondt af de stakkels børn...!! 

måske det havde været lidt sjovere hvis det kun havde været ældre børn der forstod pointen i at blive forskrækket...

Anmeld

26. oktober 2011

Isabella_mor

Muhmi skriver:

EJ! Han var da også, ja undskyld men, direkte led at sige sådan noget! Det er på inegn måde sjovt sådan noget! Stakkels dig!

JA, kan heller ikke forstå at man kan grine af at ens barn bliver så skræmt at de ryster og græder!

ej, jeg syntes også han var total ond.. han nød faktisk at gøre os bange/kede af det... han var lidt af en psykopatfar.. men jeg tror også at han blev sådan fordi at mine forældre drev hinanden til vandvid. men han er stadig lidt sådan... men han får ikke lov til at gøre sådan ved min knejt... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.