Paradise tur retur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2011

Stumpen

Camulla skriver:

Ja, f.eks. skulle Tammie og Jacob ud på gaden og arbejde med nogle gadebørn og de blev begge, især Tammie rådet til at tage noget mere "anstændigt" tøj på - for deres egen skyld. Tammie havde shorts på og hun fik nogle lange joggingbukser som hun kunne tage på i stedet for. Det gad hun ikke - hun GAD i øvrigt ingenting, og hendes udtalelse var: "Bare fordi de (gadebørnene) har det dårligt med deres krop, behøver vi andre ikke at have det!"

Det blev også fortalt at 90 % af gadebørnene var blevet udnyttet sexuelt og at 70 % af dem var afhængige af at sniffe lim. Hun sagde på et tidspunkt at "de havde VALGT at bo på gaden og proppe sig med stoffer".... Jamen, det var bare... altså udover dette... de ordvalg hun valgte at bruge, var rimelig "uheldige", hvis man kan sige det sådan... Der var meget... 

Ahrmen altså... Men det kommer ikke bag på ig at de kommer med sådanne udtalelser, der er jo en grund til at de deltog i paradise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

Gittemor09

FieMus skriver:

hun virkede i hvert fald fornuftig nok i dette afsnit. kan ikke huske hende fra paradise  

men ja, mit hjerte bløder!!! og hvis jeg kunne havde jeg rejst ned til dem med det samme og taget dem med mig hjem. tudbrølede også til sidst, da de skulle sige farvel til hinanden. åh nej dog. stakkels små piger 

synes faktisk også hun var nogenlunde fornuftig i paradise... ikke en af de piger der skulle vise sig frem på nogen måder...

ja, det gjorde godt nok også ondt på mig da de skulle sige farvel... pigerne var jo fuldstændig knuste... org, ville også ønske jeg kunne rejse ned og hente dem.. puha

Anmeld

27. oktober 2011

Maja_4000

Er helt enig ! De var altså bare for meget 

Men jeg tudede da Nicoline skulle sige farvel til de to piger Hehe

Anmeld

27. oktober 2011

Miss T

Camulla skriver:

Det er noget helt nyt... Det er jo ikke paradise hotel...

I know, jeg synes at det er plat.

Anmeld

28. oktober 2011

FieMus

Gittemor09 skriver:

synes faktisk også hun var nogenlunde fornuftig i paradise... ikke en af de piger der skulle vise sig frem på nogen måder...

ja, det gjorde godt nok også ondt på mig da de skulle sige farvel... pigerne var jo fuldstændig knuste... org, ville også ønske jeg kunne rejse ned og hente dem.. puha

har det på samme måde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.