Paradise tur retur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2011

_-Kathrine-_

Ej, jeg lå flad af grin da Tammie ikke ville ud på gaden og spurgte om der var mange "bands" derude.... Du mener gangs :-) hun er jo blank...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

Gittemor09

FieMus skriver:

synes godt nok også at der var rigtig mange dumme kommentarer!
men hold da op hvor jeg grad da nicoline sagde farvel til de små smukke piger  

meget kan man sige om nicoline... men følelserne og omsorgen har hun altså...

og du er ikke den eneste der græd med hende... jeg tudbrølede...!! 

og ville bare ønske at man kunne gøre mere for de små børn..!! åh, mit hjerte bløder...

Anmeld

26. oktober 2011

FieMus

Gittemor09 skriver:

meget kan man sige om nicoline... men følelserne og omsorgen har hun altså...

og du er ikke den eneste der græd med hende... jeg tudbrølede...!! 

og ville bare ønske at man kunne gøre mere for de små børn..!! åh, mit hjerte bløder...

hun virkede i hvert fald fornuftig nok i dette afsnit. kan ikke huske hende fra paradise  

men ja, mit hjerte bløder!!! og hvis jeg kunne havde jeg rejst ned til dem med det samme og taget dem med mig hjem. tudbrølede også til sidst, da de skulle sige farvel til hinanden. åh nej dog. stakkels små piger 

Anmeld

27. oktober 2011

Camulla

AalborgPigen skriver:

OGSÅ MIG.. FIk så ondt af de stakkels børn. 

Sådan nogle over klasse SNOBBER !!! GRRRR::::

Blev den der møde aftale aldrig til noget ?? 

I dont know... Tror det ikke, for har ikke hørt noget... Kan du prøve at spørge i tråden? Så har vi begge to spurgt 

Anmeld

27. oktober 2011

Muffin_girl

Camulla skriver:

I dont know... Tror det ikke, for har ikke hørt noget... Kan du prøve at spørge i tråden? Så har vi begge to spurgt 

Skal jeg nok  

Anmeld

27. oktober 2011

Stumpen

Jeg så det ikke, kan nogen komme med eksempler på deres respekløse udtalelser?

Anmeld

27. oktober 2011

2babygirls

Camulla skriver:

Nogle der ser "Paradise tur retur" og græmmes lige så meget over Patrick og Tammie som jeg gør?? Det er jo pinligt at de kan komme med så dumme, egoistiske og respektløse udtalelser... Jeg er målløs!! Og gal og forarget... især over Tammie! 

Jeg så det, og tuuuuuuudede sammen med nikoline da hun skulle sige farvel... kan slet ikke tåle sådan nogle programmer.

Anmeld

27. oktober 2011

Camulla

Stumpen skriver:

Jeg så det ikke, kan nogen komme med eksempler på deres respekløse udtalelser?

Ja, f.eks. skulle Tammie og Jacob ud på gaden og arbejde med nogle gadebørn og de blev begge, især Tammie rådet til at tage noget mere "anstændigt" tøj på - for deres egen skyld. Tammie havde shorts på og hun fik nogle lange joggingbukser som hun kunne tage på i stedet for. Det gad hun ikke - hun GAD i øvrigt ingenting, og hendes udtalelse var: "Bare fordi de (gadebørnene) har det dårligt med deres krop, behøver vi andre ikke at have det!"

Det blev også fortalt at 90 % af gadebørnene var blevet udnyttet sexuelt og at 70 % af dem var afhængige af at sniffe lim. Hun sagde på et tidspunkt at "de havde VALGT at bo på gaden og proppe sig med stoffer".... Jamen, det var bare... altså udover dette... de ordvalg hun valgte at bruge, var rimelig "uheldige", hvis man kan sige det sådan... Der var meget... 

Anmeld

27. oktober 2011

Camulla

Tina&Martin skriver:

Jeg så det, og tuuuuuuudede sammen med nikoline da hun skulle sige farvel... kan slet ikke tåle sådan nogle programmer.

Ja, jeg tudede også! Puha, det var hårdt... Hun er så sød, Nicoline...  

Anmeld

27. oktober 2011

bøgelund

Camulla skriver:

Ja, f.eks. skulle Tammie og Jacob ud på gaden og arbejde med nogle gadebørn og de blev begge, især Tammie rådet til at tage noget mere "anstændigt" tøj på - for deres egen skyld. Tammie havde shorts på og hun fik nogle lange joggingbukser som hun kunne tage på i stedet for. Det gad hun ikke - hun GAD i øvrigt ingenting, og hendes udtalelse var: "Bare fordi de (gadebørnene) har det dårligt med deres krop, behøver vi andre ikke at have det!"

Det blev også fortalt at 90 % af gadebørnene var blevet udnyttet sexuelt og at 70 % af dem var afhængige af at sniffe lim. Hun sagde på et tidspunkt at "de havde VALGT at bo på gaden og proppe sig med stoffer".... Jamen, det var bare... altså udover dette... de ordvalg hun valgte at bruge, var rimelig "uheldige", hvis man kan sige det sådan... Der var meget... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.