Paradise tur retur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.094 visninger
24 svar
0 synes godt om
26. oktober 2011

Camulla

Nogle der ser "Paradise tur retur" og græmmes lige så meget over Patrick og Tammie som jeg gør?? Det er jo pinligt at de kan komme med så dumme, egoistiske og respektløse udtalelser... Jeg er målløs!! Og gal og forarget... især over Tammie! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

Miss T

Gider ikke at se det lort, det kan ikke blive ved med at være godt.

Anmeld

26. oktober 2011

Camulla

Miss T skriver:

Gider ikke at se det lort, det kan ikke blive ved med at være godt.

Det er noget helt nyt... Det er jo ikke paradise hotel...

Anmeld

26. oktober 2011

*Sofie*

Camulla skriver:

Nogle der ser "Paradise tur retur" og græmmes lige så meget over Patrick og Tammie som jeg gør?? Det er jo pinligt at de kan komme med så dumme, egoistiske og respektløse udtalelser... Jeg er målløs!! Og gal og forarget... især over Tammie! 

Jeg nåede kun lige at se slutningen...
Men jeg tror det er ret sundt for de her unge mennesker, at de kommer ud og opleve hvor rå og ubarmhjertig verden kan være...

Anmeld

26. oktober 2011

Ka+Ma=Be

Camulla skriver:

ØV jeg glemte at se det!

Anmeld

26. oktober 2011

Dutti

Jeg så kun starten .. For det første fordi jeg får så frygteligt ondt af de børn og bliver helt ked ved tanken om at jeg ikke kan gøre fra eller til ..

For det andet fordi lige netop de to du nævner er så sindssygt respektløse :s jeg blev helt forarget over hvad de sagde ..

Anmeld

26. oktober 2011

Camulla

Dutti skriver:

Jeg så kun starten .. For det første fordi jeg får så frygteligt ondt af de børn og bliver helt ked ved tanken om at jeg ikke kan gøre fra eller til ..

For det andet fordi lige netop de to du nævner er så sindssygt respektløse :s jeg blev helt forarget over hvad de sagde ..

Lige præcis, jeg var også ved at zappe væk flere gange og det ligner mig ellers ikke at blive pinlig berørt over sådan noget... Men puha, hendes udtalelser var jo for vanvittige!

Anmeld

26. oktober 2011

Muffin_girl

Camulla skriver:

OGSÅ MIG.. FIk så ondt af de stakkels børn. 

Sådan nogle over klasse SNOBBER !!! GRRRR::::

Blev den der møde aftale aldrig til noget ?? 

Anmeld

26. oktober 2011

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Jeg så det heller ikke  Hvad var det de sagde da?

Anmeld

26. oktober 2011

FieMus

synes godt nok også at der var rigtig mange dumme kommentarer!
men hold da op hvor jeg grad da nicoline sagde farvel til de små smukke piger  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.