Video af min lille vågne Rose <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2011

lycly

Frøken J. skriver:

Tusind tak! Og ja, det er "konsekvensen" af at have to forældre med tykt mørkt hår. Hehe

Hun er bare skide heldig !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

Giraffen

Frøken J. skriver:

Det gør hun også! SP var her lige i dag, og hun er vokset 2 cm og har taget 300 gram på siden fødslen og har alle de rigtige reflekser, så hun er en dygtig bette pige

På den ene side føles det underligt, men på den anden side føler jeg mig allerede total frakoblet fra studiet, fordi jeg jo også havde en lang sommerferie inden fødslen.. Det bliver sygt underligt at komme i gang igen, lige nu synes jeg bare det er mega hygge at gå hjemme

Hvordan går det med bebsen i maven? Jeg havde helt glemt du var fra Århus. Glæd dig til at føde på Skejby! Synes fødslen var så god en oplevelse pga. sødt personale

Flot med Rose som hun vokser de blir bare så hurtigt store og tykke, det er helt fantastisk 

puha ja de lange sommerferier, synes heller aldrig jeg rigtig når ordentlig igang i efterårs-semestret

Uha ja det går så godt med maven, bilder mig selv ind nu at jeg kan mærke liv, men det er bare så kortvarigt at jeg nok ikke er overbevist før om et par dage :p Men jeg er glad for jeg stadig kan fungere - er lige kommet hjem fra en løbetur i Risskov og jeg håber jeg kan blive ved til vinteren ikke tillader det

Men det er godt nok svært både med bachelor, studiejob, familie, venner osv at have energi til det hele, så det kommer helt bag på mig hver dag hvor hårdt det er for kroppen og energiniveauet at lave mennesker

Og jeg glæder mig så meget til at føde på Skejby, fedt at du havde en god oplevelse  jeg har lidt bestemt mit for at jeg gerne vil enten ligge i fødekar op til eller føde i fødekar, hvis ikke det er optaget når jeg kommer men dit var helt natural fødsel hvis jeg husker rigtig?

Anmeld

27. oktober 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Frøken J. skriver:

Tusind tak! Synes du da den er dyb? Haha

Jamen det skal udtales "Rosøh" hehe

Okay  men en smuk rose du har

Og ja lidt, i forhold til min

Anmeld

27. oktober 2011

Laulund87

Frøken J. skriver:

Nu må i altså lige med den stemme!!!!

Jamen der er sgu noget helt galt

Anmeld

27. oktober 2011

-Sigrid-

Jeg har ikke hørt det med stemme på, så den skal jeg nok lade være med at kommentere

Men wow hvor er hun dejlig! Hun ser bare fin stor ud, og kan man fornemme nogle kommende elastikker på armene?

Anmeld

27. oktober 2011

BigHope13

hvor er hun bare skøn

Anmeld

27. oktober 2011

Steph_Laurits

Strawberry skriver:

Heller ikke mig, havde forestillet mig at din stemme var "blidere" i det, heheh

Men hvor ser hun bare sød ud

Anmeld

27. oktober 2011

Mira0911

Frøken J. skriver:

Taaak Hun siger hun glæder sig til at møde dine piger! Eller det ved jeg i hvert fald

Ih,... Mine glæder sig også til at møde Rose.. 

Anmeld

27. oktober 2011

Lou87

Frøken J. skriver:

Tak

Og ja, lige præcis! I virkeligheden ligger de bare og tænker: "Hold nu kæft din skøre k....."

Haha ja er jeg også sikker på de har tænkt mange gange

Anmeld

27. oktober 2011

Nessie

Hvor er hun bare sød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.