Video af min lille vågne Rose <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2011

Frøken J.

Laulund87 skriver:

Tanten er stolt!

Og nu siger mange det med stemmen, jeg kan altså heller ikke genkende dig Du lyder slet ikke sådan i virkeligheden

Nu må i altså lige med den stemme!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

Giraffen

Frøken J. skriver:

Tusind tak! Og ja, det går bedre og bedre for hver dag der går, og vi lærer hende at kende. Den første tid var rimelig brutal, synes jeg, men nu er jeg begyndt at føle, at jeg er en god mor. Det er en rar fornemmelse

årh det var godt hun ser også ud til at stortrives og med nogle forældre der elsker hende  højt så kan det da ikke gå helt galt :p

hvordan er livet på barsel ellers? er det skørt ikke at skulle læse på pensum hele tiden?

Anmeld

27. oktober 2011

Frøken J.

K&S skriver:

Nurh, hun er da bare SÅ skøn  Og hun ser så mild ud (meeeen vi ved bedre )...!

Og må give andre ret - din stemme er helt anderledes, end jeg havde forestillet mig

Hun er bare skøn. Pånær når hun skriger som om hun bliver mishandlet, når jeg pusler hende. Det vil madammen ikke finde sig i

Anmeld

27. oktober 2011

Frøken J.

Kruse90 skriver:

årrh hvor er hun bare søøød

Taaak siger Rose

Anmeld

27. oktober 2011

Frøken J.

Lou87 skriver:

HAHA der er ikk noget mere fantastisk end hvor åndssvagt meget man begynder og snakke med sig selv og en baby der ikk snakker tilbage når man blir mor

Og hvor underligt egentlig og høre din stemme

Dejlig tøs

Tak

Og ja, lige præcis! I virkeligheden ligger de bare og tænker: "Hold nu kæft din skøre k....."

Anmeld

27. oktober 2011

Frøken J.

LunaLykke skriver:

Jeg har først lige set videoen med lyd, da jeg så den første gang virkede højtaleren ikke. Havde slet heller ikke forestillet mig din stemme sådan Ikke fordi jeg lige ved hvad jeg havde forestillet mig altså

Det er altså skægt, at i allesammen siger det

Anmeld

27. oktober 2011

Frøken J.

Maja_4000 skriver:

Hun er såå sød !

Tak

Anmeld

27. oktober 2011

Frøken J.

signe. skriver:

altså ja.. hun er jo indbegrebet af lækker! Må jeg spørge om hvor Lars er fra? altså nationalitet, Rose har bare de smukkeste træk - virkelig!

Tusind tak! Lars er fra Sydkorea, så det er en sydkoreansk/engelsk/dansk baby! Lidt af hvert. Men helt klart fars pige!

Anmeld

27. oktober 2011

Frøken J.

chael skriver:

Kan desværre ikke se videoen

Men hun ser fin ud på billederne

*Camilla

Ævbæv! Men tak

Anmeld

27. oktober 2011

Frøken J.

Giraffen skriver:

årh det var godt hun ser også ud til at stortrives og med nogle forældre der elsker hende  højt så kan det da ikke gå helt galt :p

hvordan er livet på barsel ellers? er det skørt ikke at skulle læse på pensum hele tiden?

Det gør hun også! SP var her lige i dag, og hun er vokset 2 cm og har taget 300 gram på siden fødslen og har alle de rigtige reflekser, så hun er en dygtig bette pige

På den ene side føles det underligt, men på den anden side føler jeg mig allerede total frakoblet fra studiet, fordi jeg jo også havde en lang sommerferie inden fødslen.. Det bliver sygt underligt at komme i gang igen, lige nu synes jeg bare det er mega hygge at gå hjemme

Hvordan går det med bebsen i maven? Jeg havde helt glemt du var fra Århus. Glæd dig til at føde på Skejby! Synes fødslen var så god en oplevelse pga. sødt personale

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.