Video af min lille vågne Rose <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2011

annec

Hun har godt nok nogle flotte øjne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

signe.

Frøken J. skriver:

Tusind tak! Lars er fra Sydkorea, så det er en sydkoreansk/engelsk/dansk baby! Lidt af hvert. Men helt klart fars pige!

hun er virkelig kær! Drengene herhjemme er også fars drenge... så må vi se om der ankommer en pige på et tidspunkt

Anmeld

28. oktober 2011

Frøken J.

Giraffen skriver:

Flot med Rose som hun vokser de blir bare så hurtigt store og tykke, det er helt fantastisk 

puha ja de lange sommerferier, synes heller aldrig jeg rigtig når ordentlig igang i efterårs-semestret

Uha ja det går så godt med maven, bilder mig selv ind nu at jeg kan mærke liv, men det er bare så kortvarigt at jeg nok ikke er overbevist før om et par dage :p Men jeg er glad for jeg stadig kan fungere - er lige kommet hjem fra en løbetur i Risskov og jeg håber jeg kan blive ved til vinteren ikke tillader det

Men det er godt nok svært både med bachelor, studiejob, familie, venner osv at have energi til det hele, så det kommer helt bag på mig hver dag hvor hårdt det er for kroppen og energiniveauet at lave mennesker

Og jeg glæder mig så meget til at føde på Skejby, fedt at du havde en god oplevelse  jeg har lidt bestemt mit for at jeg gerne vil enten ligge i fødekar op til eller føde i fødekar, hvis ikke det er optaget når jeg kommer men dit var helt natural fødsel hvis jeg husker rigtig?

Wow, du er total hardcore med det løberi! Haha! Men det skulle jo også give en bedre fødsel at være i god form, så det kan helt afgjort betale sig. Self. kan man også uden - jeg var i lousy form, men synes nu det gik meget godt alligevel.

Og kan godt huske det med energiniveauet! Du skal bare kæmpe dig igennem, for så kan du give dig selv et kæmpe skulderklap over, at du klarede det, selvom det var hårdt. Det er den ultimativt fedeste følelse Og fedt med liv Det er da garanteret det du mærker. Nyd det, for det bliver vildere og vildere. Og det er en tom fornemmelse, når der ikke er noget der sparker derinde mere, selvom man så har den lille i armene

Jo, jeg fødte kun med lidt lattergas. Jeg fødte i en fødestol. Gad godt have været i vand i hvert fald som lindring, men det kunne jeg ikke, da de skulle checke hendes hjertelyd under hele fødselsforløbet

Anmeld

28. oktober 2011

Frøken J.

-Sigrid- skriver:

Jeg har ikke hørt det med stemme på, så den skal jeg nok lade være med at kommentere

Men wow hvor er hun dejlig! Hun ser bare fin stor ud, og kan man fornemme nogle kommende elastikker på armene?

Taaark! Og ja, elastikker mangler der ikke

Anmeld

28. oktober 2011

Frøken J.

Me+Mh skriver:

hvor er hun bare skøn

Tak

Anmeld

28. oktober 2011

Frøken J.

Nessie skriver:

Hvor er hun bare sød

Mange tak

Anmeld

28. oktober 2011

Frøken J.

annec skriver:

Hun har godt nok nogle flotte øjne

Tak - Det er vidst lige den rette kombi af asiatisk og nordisk. Hehe

Anmeld

28. oktober 2011

Giraffen

Frøken J. skriver:

Wow, du er total hardcore med det løberi! Haha! Men det skulle jo også give en bedre fødsel at være i god form, så det kan helt afgjort betale sig. Self. kan man også uden - jeg var i lousy form, men synes nu det gik meget godt alligevel.

Og kan godt huske det med energiniveauet! Du skal bare kæmpe dig igennem, for så kan du give dig selv et kæmpe skulderklap over, at du klarede det, selvom det var hårdt. Det er den ultimativt fedeste følelse Og fedt med liv Det er da garanteret det du mærker. Nyd det, for det bliver vildere og vildere. Og det er en tom fornemmelse, når der ikke er noget der sparker derinde mere, selvom man så har den lille i armene

Jo, jeg fødte kun med lidt lattergas. Jeg fødte i en fødestol. Gad godt have været i vand i hvert fald som lindring, men det kunne jeg ikke, da de skulle checke hendes hjertelyd under hele fødselsforløbet

hehe jeg prøver hvertfald at holde mig igang også som modvægt til at sidde og læse hele dagen - men synes heller ikke jeg er sååå langt endnu selvom det snart er halvvejs

Ja jeg ku godt forestille mig at man vænner sig til at have liv inde i maven, du må spise noget utrolig stærkt mad så du kan få lidt murren dernede  

En fødestol - det lyder også ret interessant - men jeg håååber håber sådan jeg ka komme i det fødekar, øv at det ikke kunne lade sig gøre hos dig, men sindssygt flot kun lige at få lidt lattergas

Anmeld

28. oktober 2011

annec

Frøken J. skriver:

Tak - Det er vidst lige den rette kombi af asiatisk og nordisk. Hehe

Ja det må det være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.