Rabat på biografbillettter ???!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2011

maria87

Winnie skriver:

Jeg kan godt forstå at I ikke har lyst til at køre langt i bus på hans fødsesldag (og en hverdag) for at tage i legeland. Kender godt det med at leve uden bil.

Kan godt se at de for leget en masse, men alligevel er det specialt med et andet sted, min datter på 5 spørg ofte hvornår vi skal til legeland igen, selvom hun går i børnehave  Men biograf er da en vildt god ide og så lige i et af dine andre indlæg at det måske slet ikke var sååå dyrt alligevel 

ja lige præsis hehe jamen de elsker jo os at lege i den alder... der kan næsten ikke ske for meget ... 

ja det er super irriternde ikke at have bil, men sådan er det... 

ja så lige det ik var så dyrt alligevel.. men jeg kan så ikke se programmet for den dag på deres side.. lidt mærkeligt, men de har nok ikke lavet det endnu.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

Winnie

maria87 skriver:

ja lige præsis hehe jamen de elsker jo os at lege i den alder... der kan næsten ikke ske for meget ... 

ja det er super irriternde ikke at have bil, men sådan er det... 

ja så lige det ik var så dyrt alligevel.. men jeg kan så ikke se programmet for den dag på deres side.. lidt mærkeligt, men de har nok ikke lavet det endnu.. 

Haha jeres biograf er åbenbart ikke så hurtigt som de er dyre 

Hmm bilen kan nu også været meget dyr, ville ønske at vi kunne klare os uden

Anmeld

26. oktober 2011

trunte89

i slagelse, og det er panorama 

Vi har været rigtig meget i panorama i slagelse, og jeg har aldrig giver 175 til 200 kr? Og programmet kan ses inde på deres hjemme side.Der er dog ikke nogle børnefilm den dag. Er vidst ikke så tit de har det i hverdagen.

Anmeld

26. oktober 2011

maria87

trunte89 skriver:

Vi har været rigtig meget i panorama i slagelse, og jeg har aldrig giver 175 til 200 kr? Og programmet kan ses inde på deres hjemme side.Der er dog ikke nogle børnefilm den dag. Er vidst ikke så tit de har det i hverdagen.

okay, men det tager de altså for premiere film... skal ikke kunne sige om de har lavet det om siden sidt da cars 2 udkom.. men dyrt blev det ihvertfald

Anmeld

26. oktober 2011

trunte89

maria87 skriver:

okay, men det tager de altså for premiere film... skal ikke kunne sige om de har lavet det om siden sidt da cars 2 udkom.. men dyrt blev det ihvertfald

Ok, har bare aldrig givet så meget for en premiere film har maks givet 105 pr billet for premiere i 3d.

Anmeld

26. oktober 2011

Lou87

trunte89 skriver:

Ok, har bare aldrig givet så meget for en premiere film har maks givet 105 pr billet for premiere i 3d.

Har jeg godt nok heller ikk i al den tid jeg er kommet i slagelse   Lyder som om TS er blevet taget ved røven så.... !?

Anmeld

26. oktober 2011

trunte89

Lou87 skriver:

Har jeg godt nok heller ikk i al den tid jeg er kommet i slagelse   Lyder som om TS er blevet taget ved røven så.... !?

Jo det vil jeg da mene hvis man har givet 200 for en enkelt billet!

Anmeld

26. oktober 2011

Lou87

maria87 skriver:

Jeg har været der MAAAANGE gange og aldrig givet i nærheden af det der... Tror da vidst du er blevet taget med bukserne nede ? ellers har det da været en eller anden special billet med popcorn og cola i også eller sådan noget...

I alle de år jeg har levet og gået i bio, også i de store inde i kbh har jeg ALDRIG givet mere end 100 kr for en alm billet, heller ikk selvom det var premiere aften.

Anmeld

26. oktober 2011

Lou87

trunte89 skriver:

Jo det vil jeg da mene hvis man har givet 200 for en enkelt billet!

Hehe ja
Ellers må der ihvertfald ha været noget guf billet inkl.. Ellers sku det ha været sådan en marathon billet eller lign..

Anmeld

26. oktober 2011

trunte89

Lou87 skriver:

Hehe ja
Ellers må der ihvertfald ha været noget guf billet inkl.. Ellers sku det ha været sådan en marathon billet eller lign..

Ja, det kan self være inkl noget, det ville passe lidt bedre
Ja mener også, at de havde noget marton i forbindelse med twillight. Og der har det nok kostet et par hundrede for alle 3 ( eller hvor mange film det nu er )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.