Rabat på biografbillettter ???!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2011

maria87

Wimmie skriver:

200 kr pr billet? 

Er det overhovedet lovligt at tage så mange penge for en biografbillet her i Danmark? Normalt i de større kæder; BioCity, Cinemaxx, Lido osv. koster en "normal" billet 75-80 kr.

Det andet lyder altså vildt 

Jeg ville bestemt ikke gøre det; jeg ville finde en anden biograf eller finde på noget andet at lave - ikke om jeg ville støtte en biograf der tog så grove overpriser 

jeg har lige fundet ud af at det er premiere film som koster 200 kr... 

andre film ligger fra 85 kr pr billet.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

Wimmie

maria87 skriver:

det fandme billigt, man skulle bo i en anden By.. 

Hvilken by bor du da i?

Anmeld

26. oktober 2011

Wimmie

maria87 skriver:

jeg har lige fundet ud af at det er premiere film som koster 200 kr... 

andre film ligger fra 85 kr pr billet.. 

Ah, ok - så giver det lidt mere mening 

Anmeld

26. oktober 2011

maria87

Znuzke skriver:

HOV HOV - jeg glemte da lige....

På søndag er det Store Biografdag hvor der er halv pris på billetterne, så det er jo også en mulighed

http://www.kino.dk/nyheder/2011/10/den-store-biografdag-2011

Tak, men det skal være tirsdag d. 8 novenmber, men der er ikke nogen progammer fra den dag af endnu :/ 

Anmeld

26. oktober 2011

maria87

Wimmie skriver:

Ah, ok - så giver det lidt mere mening 

Ja... heldigvis.. det er nok mere fordi vi kun tager i bio når det er premiere film.. som fks cars 2 og twilight osv.. 

Anmeld

26. oktober 2011

maria87

Wimmie skriver:

Hvilken by bor du da i?

i slagelse, og det er panorama 

Anmeld

26. oktober 2011

Winnie

maria87 skriver:

det fandme billigt, man skulle bo i en anden By.. 

I vores biograf koster de dyreste lige nu 95 kr pr næse, men der er en del til 65 kr pr næse.

Når du bor et sted der er så dyrt, ville jeg tjekke hvor langt der skal køres for at komme et billigere sted hen, eller købe de biograf tilbud fra butikkerne, der for du gerne 2 billeter for 215 kr, (hvis de er på tilbud, ellers der det vist 249 kr) og det er inkl sodavand og popcorn.

Hvad med legeland? Min søns bedste ven er en der ikke vil holde fødselsdag, men så blev min søn inviteret med i legeland og de hyggede sig rigtig. Her koster det 55 kr pr barn 4 - 16 år på hverdage og 85 kr i weekenden, ( 45 kr pr voksen).

Tillykke med sønnen 

Anmeld

26. oktober 2011

maria87

Winnie skriver:

I vores biograf koster de dyreste lige nu 95 kr pr næse, men der er en del til 65 kr pr næse.

Når du bor et sted der er så dyrt, ville jeg tjekke hvor langt der skal køres for at komme et billigere sted hen, eller købe de biograf tilbud fra butikkerne, der for du gerne 2 billeter for 215 kr, (hvis de er på tilbud, ellers der det vist 249 kr) og det er inkl sodavand og popcorn.

Hvad med legeland? Min søns bedste ven er en der ikke vil holde fødselsdag, men så blev min søn inviteret med i legeland og de hyggede sig rigtig. Her koster det 55 kr pr barn 4 - 16 år på hverdage og 85 kr i weekenden, ( 45 kr pr voksen).

Tillykke med sønnen 

Tak skal du have... vi har os snakket om legeland, men vi har ikke nogen bil, og det nærmeste legeland ligger i næstved.. og synes ik vi vil køre i bus så lang tid med dem... 

men ja det vil være en super ide, men samtidig har de jo leget i børnehaven hele dagen + de skal lege en masse når de kommer hjem til os, inden vi skal i bio og ud og spise

Anmeld

26. oktober 2011

henh01

maria87 skriver:

i hvilken by er det ?? for det var dog billligt, hvad koster en biograf billet hos jer ?

det er i køge.. billetterne koster 85 kr stk

Anmeld

26. oktober 2011

Winnie

maria87 skriver:

Tak skal du have... vi har os snakket om legeland, men vi har ikke nogen bil, og det nærmeste legeland ligger i næstved.. og synes ik vi vil køre i bus så lang tid med dem... 

men ja det vil være en super ide, men samtidig har de jo leget i børnehaven hele dagen + de skal lege en masse når de kommer hjem til os, inden vi skal i bio og ud og spise

Jeg kan godt forstå at I ikke har lyst til at køre langt i bus på hans fødsesldag (og en hverdag) for at tage i legeland. Kender godt det med at leve uden bil.

Kan godt se at de for leget en masse, men alligevel er det specialt med et andet sted, min datter på 5 spørg ofte hvornår vi skal til legeland igen, selvom hun går i børnehave  Men biograf er da en vildt god ide og så lige i et af dine andre indlæg at det måske slet ikke var sååå dyrt alligevel 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.