Rabat på biografbillettter ???!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2011

lucas<3

maria87 skriver:

jamen det koster 200 kr pr billet i vores biograf... og vi er jo 4 som skal afsted.. så det blir jo 800 kr og så kommer slik og sodavand bagefter

200 :O omg det var fanme dyrt,, det koster maks 90 kr i vores biograf..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

lucas<3

UnderCover34 skriver:

Ok... så ville jeg nokfinde en anden biograf

det tænkte jeg os.

Anmeld

26. oktober 2011

Stjernestoev

Hvilken biograf er det lige?!
Man skulle tro I skulle i operaen

Anmeld

26. oktober 2011

UnderCover37

lucas<3 skriver:

det tænkte jeg os.

Altså en børnefilm i "vores" biograf koster en premiere børnefilm som fx Peter Plys 60 kr / pr næse (både børn og voksne)

Anmeld

26. oktober 2011

UnderCover37

Ja og klassefesten som er om aftenen og for voksne 80-90 kr pr. næse (voksne) og 65-90 kr for børn

Anmeld

26. oktober 2011

maria87

UnderCover34 skriver:

Ja og klassefesten som er om aftenen og for voksne 80-90 kr pr. næse (voksne) og 65-90 kr for børn

det fandme billigt, man skulle bo i en anden By.. 

Anmeld

26. oktober 2011

Wimmie

maria87 skriver:

jamen det koster 200 kr pr billet i vores biograf... og vi er jo 4 som skal afsted.. så det blir jo 800 kr og så kommer slik og sodavand bagefter

200 kr pr billet? 

Er det overhovedet lovligt at tage så mange penge for en biografbillet her i Danmark? Normalt i de større kæder; BioCity, Cinemaxx, Lido osv. koster en "normal" billet 75-80 kr.

Det andet lyder altså vildt 

Jeg ville bestemt ikke gøre det; jeg ville finde en anden biograf eller finde på noget andet at lave - ikke om jeg ville støtte en biograf der tog så grove overpriser 

Anmeld

26. oktober 2011

UnderCover37

maria87 skriver:

det fandme billigt, man skulle bo i en anden By.. 

Ja ellers må I jo køre lidt efter det?

Anmeld

26. oktober 2011

ekzunz

På din profil står der du bor i Vestsjælland. det er selvfølgelig et vidt begreb, men der ligger masser af små biografer bl.a. i Slagelse, Roskilde, Kalundborg, Holbæk og i ingen af de biografer koster en billet 200 kr. Så jeg ville da bare vælge en anden biograf. Iøvrigt ville jeg også tage lidt slik og måske en sodavand med hjemmefra så man kun skal købe fx. popcorn - ellers bliver det for dyrt!

Anmeld

26. oktober 2011

ekzunz

HOV HOV - jeg glemte da lige....

På søndag er det Store Biografdag hvor der er halv pris på billetterne, så det er jo også en mulighed

http://www.kino.dk/nyheder/2011/10/den-store-biografdag-2011

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.