Hånd/fodaftryk i trylledej????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.862 visninger
27 svar
0 synes godt om
25. oktober 2011

GitteC78

Hej kreative piger

Kan man lave hånd og fod aftryk i trylledej? Er der nogle der har prøvet dette? Jeg har prøvet i gips som desværre mislykkes. Og tænkte at trylledej måske kunne være en mulighed.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

Mussen2

GitteC78 skriver:

Hej kreative piger

Kan man lave hånd og fod aftryk i trylledej? Er der nogle der har prøvet dette? Jeg har prøvet i gips som desværre mislykkes. Og tænkte at trylledej måske kunne være en mulighed.

Jeg har ikke selv prøvet det, men tænker det er for stift til at man kan se alle kontuerne, men ved det ærlig talt ikke!

Min DP lavede håndaftryk til os i julegave det var i sådan noget limklister (sand og lim?) der kan man i hvert fald ikke se de små detaljer, men sødt alligevel

Anmeld

25. oktober 2011

GitteC78

Mussen2 skriver:

Jeg har ikke selv prøvet det, men tænker det er for stift til at man kan se alle kontuerne, men ved det ærlig talt ikke!

Min DP lavede håndaftryk til os i julegave det var i sådan noget limklister (sand og lim?) der kan man i hvert fald ikke se de små detaljer, men sødt alligevel

Ja det er måske rigtigt. Det er nu heller ikke for at der skal være mange detaljer, men mere som et minde.

Hvad er det for noget limklister hun bruger?

Anmeld

25. oktober 2011

Nemesis

ja det kan du..men du kan nok ikke bage det uden det bliver ødelagt.

MEN du kan lave dit aftryk i trylledej og hælde gipsen i det aftryg så får du et 3D aftryk som bliver super fedt. Jo mere de krummer fingrene jo mere står de ud når gipsen er tør.

Du kan få et sæt i panduro med fin vejledning.

:-) Sisse

Anmeld

25. oktober 2011

GitteC78

ladydan1 skriver:

ja det kan du..men du kan nok ikke bage det uden det bliver ødelagt.

MEN du kan lave dit aftryk i trylledej og hælde gipsen i det aftryg så får du et 3D aftryk som bliver super fedt. Jo mere de krummer fingrene jo mere står de ud når gipsen er tør.

Du kan få et sæt i panduro med fin vejledning.

Okay jeg må jo prøve mig frem...

Det sæt fra Panduro er det gips ???

Anmeld

25. oktober 2011

BetonSlotsPrinsesserne

GitteC78 skriver:

Hej kreative piger

Jeg brugte ler. Det der ler som man bruger til juledekorationer
Det duer i hvert fald.

Anmeld

25. oktober 2011

GitteC78

LouiseVous skriver:

Jeg brugte ler. Det der ler som man bruger til juledekorationer
Det duer i hvert fald.

Okay har du billede af det?

Anmeld

25. oktober 2011

Nemesis

GitteC78 skriver:

Okay jeg må jo prøve mig frem...

Det sæt fra Panduro er det gips ???

Det endelige aftryk er i gips, men først laver du aftrykket i trylledej, når du så har lavet et der er godt nok hælder du gips i og lader det stå til det er størknet.

Anmeld

25. oktober 2011

Mussen2

GitteC78 skriver:

Ja det er måske rigtigt. Det er nu heller ikke for at der skal være mange detaljer, men mere som et minde.

Hvad er det for noget limklister hun bruger?

Jeg ved faktisk ikke hvad det er for noget

Anmeld

25. oktober 2011

BetonSlotsPrinsesserne

GitteC78 skriver:

Okay har du billede af det?

Kan jeg da lige fremtrylle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.