Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeanne skriver: Når det er brøker - ganger du med den omvendte
Når det er brøker - ganger du med den omvendte
øh fisk mener du nævneren fra den anden brøk?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Aniteb skriver: der blev jeg vist tabt bag af vognen... vi skal have alle mellemregninger med... Så må hellere isolere y begge steder...
der blev jeg vist tabt bag af vognen... vi skal have alle mellemregninger med... Så må hellere isolere y begge steder...
Hm, tror måske jeg har et resultat, men er ikke sikker, og synes det ser voldsomt ud!
okay, lad os prøve det kan ikke være være end det jeg selv har fået
Jeg får siddepladser til at koste 16 euro, og ståpladser til 9 euro. Jeg kan godt lave en lille gennemgang, men jeg har ikke tid lige nu, så det bliver i aften...?
Pikku Myy skriver: Jeg får siddepladser til at koste 16 euro, og ståpladser til 9 euro. Jeg kan godt lave en lille gennemgang, men jeg har ikke tid lige nu, så det bliver i aften...?
Det ville være super dejligt.
Aniteb skriver: Det ville være super dejligt.
Så vender jeg tilbage når drengen er puttet Du gerne "prikke til" mig, hvis du er bange for at jeg har glemt det...
Pikku Myy skriver: Så vender jeg tilbage når drengen er puttet Du gerne "prikke til" mig, hvis du er bange for at jeg har glemt det...
Skal jeg nok.
Aniteb skriver: Skal jeg nok.
Så er jeg i gang med at skrive
Pikku Myy skriver: Så er jeg i gang med at skrive
tak
Aner ikke en sk.. om mat, men var lige nysgerrig.
Hvor er det her et fedt sted, hvor man bare kan få hjælp og input om alt.
Super site
pøj pøj med afleveringen og sødt af alle dine hjælpere
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128