Lige lidt mere bitcheri over PostDanmark.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2011

lycly

Honey<3 skriver:

Så så unge Dame

Jeg har arbejdet på et posthus, og da jeg var ny, lavede jeg samme fejl.. Super pinligt da kunden kom tilbage og var lidt små sur, men det er altså hvad der kan ske for selv de bedste

Er det posthuset på Jyllingevej du bruger??

Man har lov til at lave fejl, synes bare det sker så tit. Og er generelt bare utilfreds over dem

Ja, det bruger jeg normalt, men det var ikke det posthus jeg sendte fra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

bullerbassen

benjamins'mor skriver:

1 januar 2011, steg portoen til 8 KR! På alm brev på vores posthus.

Priserne er vel ens i hele Danmark . Alm brev under 50 g koster 8 kr men kan sendes for 6 som økonomi brev . Som jeg læser deres priser

Anmeld

25. oktober 2011

Benjamins'mor

bullerbassen skriver:

Priserne er vel ens i hele Danmark . Alm brev under 50 g koster 8 kr men kan sendes for 6 som økonomi brev . Som jeg læser deres priser

Okay, jeg får altid det til 8 kr, for det siger de er det til et alm brev nede på posthuset*?

Anmeld

25. oktober 2011

bullerbassen

benjamins'mor skriver:

Okay, jeg får altid det til 8 kr, for det siger de er det til et alm brev nede på posthuset*?

Det er også helt rigtigt men man kan altid vælge at sende som økonomi brev, det er lidt billigere . Det som før hed maxi brev

Anmeld

25. oktober 2011

sandorff

den der med at "de ser bort fra det denne gang..." har jeg fået et par gange! - mener de er fuldstændig til grin, der findes desværre ikke den store konkurence på det marked.

Anmeld

25. oktober 2011

.....

birthee skriver:

Det er 8 kr. for a-post og 6,50 for b-post... A-post skulle gerne være fremme dagen efter, hvor b-post må tage op til 2 døgn...

Okay , jeg har bare oplevet at om jeg sender det i en lille kuvert eller stor kuvert, så får jeg det altid til 6,50....Men måske jeg skal betale mere næste gang ved man aldrig.. Men brevet når altid frem dagen efter

Anmeld

25. oktober 2011

Kløver

LunaLykke skriver:

Ja, gudhjælpemig om ikke jeg har noget nyt at brokke mig over, omkring postdanmark! I samme forbindelse som jeg sendte invitationer ud, sendte jeg også et brev til banken. PÅ POSTHUSET, altså, ekspedienten satte selv porto på. Fandme om jeg ikke lige har fået et brev ind ad døren om at jeg har sendt brev med for lidt porto!!! (Der er et billede af forsendelsen på bagsiden af brevet, og det er kuverten til banken) MY GOD. Det er jo uintelligente mennesker der arbejder i postdanmark. Det er den eneste logiske forklaring.

Undskylder for endnu et negativt indlæg

Desværre desværre, sker mange fejl af den slags, i de nye postbutikker, og hvorfor, ja fordi det simpelthen IKKE er post danmarks egne ansatte.....

Her i byen har vi feks en postbutik i brugsen, og der er det brugsens egne ansatte som står der, men med post-uniform på, da posten lejer sig ind. og de ved intet, jeg har selv arbejdet for posten, og har måtte rette dem flere gange for simple fejl

Anmeld

25. oktober 2011

birthee

Strawberry skriver:

Okay , jeg har bare oplevet at om jeg sender det i en lille kuvert eller stor kuvert, så får jeg det altid til 6,50....Men måske jeg skal betale mere næste gang ved man aldrig.. Men brevet når altid frem dagen efter

De sender det nok bare automatisk som b-post, med mindre du beder om det andet  og ja, jeg oplever også at b-posten kommer frem dagene efter

Anmeld

25. oktober 2011

Muffin_girl

LunaLykke skriver:

Ja, gudhjælpemig om ikke jeg har noget nyt at brokke mig over, omkring postdanmark! I samme forbindelse som jeg sendte invitationer ud, sendte jeg også et brev til banken. PÅ POSTHUSET, altså, ekspedienten satte selv porto på. Fandme om jeg ikke lige har fået et brev ind ad døren om at jeg har sendt brev med for lidt porto!!! (Der er et billede af forsendelsen på bagsiden af brevet, og det er kuverten til banken) MY GOD. Det er jo uintelligente mennesker der arbejder i postdanmark. Det er den eneste logiske forklaring.

Undskylder for endnu et negativt indlæg

Hold da op nogle kegler 

Anmeld

25. oktober 2011

.....

birthee skriver:

De sender det nok bare automatisk som b-post, med mindre du beder om det andet  og ja, jeg oplever også at b-posten kommer frem dagene efter

Årh okay

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.