Lige lidt mere bitcheri over PostDanmark.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.798 visninger
29 svar
0 synes godt om
25. oktober 2011

lycly

Ja, gudhjælpemig om ikke jeg har noget nyt at brokke mig over, omkring postdanmark! I samme forbindelse som jeg sendte invitationer ud, sendte jeg også et brev til banken. PÅ POSTHUSET, altså, ekspedienten satte selv porto på. Fandme om jeg ikke lige har fået et brev ind ad døren om at jeg har sendt brev med for lidt porto!!! (Der er et billede af forsendelsen på bagsiden af brevet, og det er kuverten til banken) MY GOD. Det er jo uintelligente mennesker der arbejder i postdanmark. Det er den eneste logiske forklaring.

Undskylder for endnu et negativt indlæg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

Benjamins'mor

Lige præcis det samme er sket for mig idag! Men der stod i mit at de så bort fra det denne gang? Hvad helvede (undskyld sproget) sker der lige for det, det er dem selv der har sat porto på?

Anmeld

25. oktober 2011

lycly

benjamins'mor skriver:

Lige præcis det samme er sket for mig idag! Men der stod i mit at de så bort fra det denne gang? Hvad helvede (undskyld sproget) sker der lige for det, det er dem selv der har sat porto på?

Det skrev de også i mit, det manglede da også bare ! Havde nægtet at  betale hvis de opkrævede nogen penge .

Anmeld

25. oktober 2011

Benjamins'mor

LunaLykke skriver:

Det skrev de også i mit, det manglede da også bare ! Havde nægtet at  betale hvis de opkrævede nogen penge .

Jeg synes det er utroligt. Jeg havde sendt et brev til kommunen, der var også billeder bagpå. Men hvorfor fanden kan de på posthuset ikke finde ud af hvad frimærker der skal bruges?

Anmeld

25. oktober 2011

.....

Dårligt når det er én fra posthuset som selv sætter frimærket på

I øvrigt så synes jeg at det er dårligt at frimærker koster mere og mere, og når du skal sende pakker koster det snart en hel herregård

Anmeld

25. oktober 2011

lycly

benjamins'mor skriver:

Jeg synes det er utroligt. Jeg havde sendt et brev til kommunen, der var også billeder bagpå. Men hvorfor fanden kan de på posthuset ikke finde ud af hvad frimærker der skal bruges?

Ja, hvor svært kan det lige være, de gør det hver eneste dag ? Fatter det ikke.

Anmeld

25. oktober 2011

lycly

Strawberry skriver:

Dårligt når det er én fra posthuset som selv sætter frimærket på

I øvrigt så synes jeg at det er dårligt at frimærker koster mere og mere, og når du skal sende pakker koster det snart en hel herregård

Præcis, man betaler mere og mere og servicen og intelligensniveauet falder . Det hænger ligesom ikke sammen 

Anmeld

25. oktober 2011

Jonatansmor

Herregud - de fortællinger jeg kan om postdanmark...

Musik der sendes som stemplet pakke, forsvandt i 7 mdr, for at dukke op på vores egen adresse - i postkassen.... Usb-nøgler, sendt anbefalet, forsvundet (1 blev sendt fejl til Sverige, kunne vi se på stemplet da vi modtog den) .... breve der forsvinder, bliver sendt men som vi aldrig modtager....

Akja - håber direktøren kører fantastisk i sin Audi på vej hjem

Anmeld

25. oktober 2011

.....

LunaLykke skriver:

Præcis, man betaler mere og mere og servicen og intelligensniveauet falder . Det hænger ligesom ikke sammen 

Præcis . Før i tiden kostede det 3,50 at sende breve, og nu skal man af med 6,50 for at sende et sølle stykke tyndt papir forskellige steder hen. SUK ..

Og så er de dårlige til at passe på pakkerne.. Havde på et tidspunkt sendt en julekalender til én, og da den nåede frem, var den bare blevet MAST ind i postkassen, så den var fuldstændig mast i det ene hjørne

Anmeld

25. oktober 2011

Benjamins'mor

Strawberry skriver:

Præcis . Før i tiden kostede det 3,50 at sende breve, og nu skal man af med 6,50 for at sende et sølle stykke tyndt papir forskellige steder hen. SUK ..

Og så er de dårlige til at passe på pakkerne.. Havde på et tidspunkt sendt en julekalender til én, og da den nåede frem, var den bare blevet MAST ind i postkassen, så den var fuldstændig mast i det ene hjørne

Her hvor jeg bor er det 8 kr, for et alm brev?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.