Lige lidt mere bitcheri over PostDanmark.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2011

lycly

Strawberry skriver:

Præcis . Før i tiden kostede det 3,50 at sende breve, og nu skal man af med 6,50 for at sende et sølle stykke tyndt papir forskellige steder hen. SUK ..

Og så er de dårlige til at passe på pakkerne.. Havde på et tidspunkt sendt en julekalender til én, og da den nåede frem, var den bare blevet MAST ind i postkassen, så den var fuldstændig mast i det ene hjørne

Årh de har bare ingen respekt for folks pakker ! Og hvad sker der også for at de er blevet så dovne? Nu er det lovpligtigt at have postkasser i lejligheds ejendomme. Fordi postbudene skulle jo nøødigt overanstrenge sig. De har fået det SÅ meget nemmere, og alligevel magter de ikke at gøre deres job ordentligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

.....

benjamins'mor skriver:

Her hvor jeg bor er det 8 kr, for et alm brev?

WAUUUW , det er dælme dyrt!!

Den forskel forstår jeg ikke lige Hmm

Anmeld

25. oktober 2011

Benjamins'mor

Strawberry skriver:

WAUUUW , det er dælme dyrt!!

Den forskel forstår jeg ikke lige Hmm

1 januar 2011, steg portoen til 8 KR! På alm brev på vores posthus.

Anmeld

25. oktober 2011

JulieE

LunaLykke skriver:

Ja, gudhjælpemig om ikke jeg har noget nyt at brokke mig over, omkring postdanmark! I samme forbindelse som jeg sendte invitationer ud, sendte jeg også et brev til banken. PÅ POSTHUSET, altså, ekspedienten satte selv porto på. Fandme om jeg ikke lige har fået et brev ind ad døren om at jeg har sendt brev med for lidt porto!!! (Der er et billede af forsendelsen på bagsiden af brevet, og det er kuverten til banken) MY GOD. Det er jo uintelligente mennesker der arbejder i postdanmark. Det er den eneste logiske forklaring.

Undskylder for endnu et negativt indlæg

Den situation du beskriver har jeg oplevet flere gange og hver gang har jeg ringet til kundeservice og brokket mig. De har hver gang fjernet den "advarsel" eller strafporto, uden yderligere. Det kan være noget maskinelt med vægte der ikke 100% ens...,

Anmeld

25. oktober 2011

.....

LunaLykke skriver:

Årh de har bare ingen respekt for folks pakker ! Og hvad sker der også for at de er blevet så dovne? Nu er det lovpligtigt at have postkasser i lejligheds ejendomme. Fordi postbudene skulle jo nøødigt overanstrenge sig. De har fået det SÅ meget nemmere, og alligevel magter de ikke at gøre deres job ordentligt.

Ja præcis , hvis det er et brev kan man godt presse det lidt ind, men når man kan mærke at der er noget i, så presser man det sgu da ikke ind , så kunne man godt være venlig og banke på modtagerens dør eller noget . Kan godt forstå at de skal skynde sig på lageret, med pakkerne, og derfor kaster lidt rundt med dem, men man skal nærmest pakke ting ind i vat og bomuld før at det ikke går i stykker

Men nææ, de burde stramme lidt op , vores breve hænger nogen gange også halvt ude af postkassen, og så i REGNVEJR.

Anmeld

25. oktober 2011

.....

benjamins'mor skriver:

1 januar 2011, steg portoen til 8 KR! På alm brev på vores posthus.

Underligt. Det burde da være ens over hele landet med porto

Anmeld

25. oktober 2011

birthee

Strawberry skriver:

Underligt. Det burde da være ens over hele landet med porto

Det er 8 kr. for a-post og 6,50 for b-post... A-post skulle gerne være fremme dagen efter, hvor b-post må tage op til 2 døgn...

Anmeld

25. oktober 2011

Darling<3

LunaLykke skriver:

Ja, hvor svært kan det lige være, de gør det hver eneste dag ? Fatter det ikke.

Så så unge Dame

Jeg har arbejdet på et posthus, og da jeg var ny, lavede jeg samme fejl.. Super pinligt da kunden kom tilbage og var lidt små sur, men det er altså hvad der kan ske for selv de bedste

Er det posthuset på Jyllingevej du bruger??

Anmeld

25. oktober 2011

Jakob'sMor

Nu må i godt nok tage jer lidt sammen. TS du laver aldrig en fejl eller? Folk som arbejder i PostDK er mennesker lige som dig, let dog røven op på posthuset med din bon for at have betalt for korrekt porto og få slettet den "straf" svære er det ikke.

Og alle jer der brokker jer over 8 kr for et a brev og 6,50 for b - er i overhovedet klar over hvor mange som arbejder lige præcis med det brev I sender.

En postkasse skal tømmes, bilen med alle brevene skal tømmes, så skal de over i en maskine, så skal de pakkes i en kasse, derefter på en vogn, så en lastbil, køres ud til omdelings centret, tages ud af bilen, sorteres igen, for at bliver bragt ud til jer - så 8 kr er fandme ikke mange penge.

Det med at postkasserne skal i skel, kan I takke politikkerne for, det er ikke noget PoskDk har bestemt!

Anmeld

25. oktober 2011

Chris86

LunaLykke skriver:

Ja, gudhjælpemig om ikke jeg har noget nyt at brokke mig over, omkring postdanmark! I samme forbindelse som jeg sendte invitationer ud, sendte jeg også et brev til banken. PÅ POSTHUSET, altså, ekspedienten satte selv porto på. Fandme om jeg ikke lige har fået et brev ind ad døren om at jeg har sendt brev med for lidt porto!!! (Der er et billede af forsendelsen på bagsiden af brevet, og det er kuverten til banken) MY GOD. Det er jo uintelligente mennesker der arbejder i postdanmark. Det er den eneste logiske forklaring.

Undskylder for endnu et negativt indlæg

Gå på posthuset og klag????!
DET SKER (har selv stået i postbutik i en brugs)
Hvis de er søde stempler de det og du slipper for at betale strafporto.... Det gjorde vi i hvert fald!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.