Vuggedød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2011

Anonym trådstarter

Stjernestoev skriver:

Hej.
Måske det er den her: http://www.sst.dk/publ/Publ2006/CFF/Vuggedoed_2/Vu gge_foraeldre_7udg.pdf

Jeg tror det er den jeg har fået

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

annec

Vil da sige at jeg tænker på det engang imellem, mærker også tit på Sebastian når han sover

Anmeld

26. oktober 2011

Talbutikken

Har svaret: Ja tænker på det hele tiden! Har heldigvis ikke oplevet det..

Er skrækslagen for at det skal ske! Også selv om jeg ved at riskoen er minimal..

Anmeld

26. oktober 2011

Maja88

ja selv. tænker jeg på det, men ikke konstant eller sådan at jeg tjekker hende...

men ikke for at male fanden på væggen eller noget. men der er jo chance for vuggedød op til 3 år..

Anmeld

26. oktober 2011

Clisolka

Jeg har været meget nervøs over det, men ikke noget jeg tænker på konstant  De første par uger var jeg ekstrem nervøs, men nu fylder hun snart et år, og så tænker jeg ikke så meget på det mere 

Anmeld

26. oktober 2011

Angelspot

Jeg har tænkt meget på det, da han var helt lille. Det var frygteligt, jeg fik det så skidt hvis ikke jeg kunne høre hans grynt om natten, eller hvis jeg tjekkede ham og han bare lå helt stille og jeg ikke kunne høre han trak vejret!!

Puha, jeg tror mit liv ville gå fuldstændig i stykker hvis jeg oplevede det, jeg kan næsten tude bare ved tanken. Den uendelige kærlighed til mit barn, den fås ikke større. Jeg ved ikke hvad jeg ville gøre hvis det skete for mig. Hvad jeg ALDRIG håber det gør (7-9-13 og alt det der)

Nu er han 8 mdr og jeg kender hans søvn mønster, så det er kun hvis han sover usædvanligt længe at jeg tjekker ham. Men taken om at komme ind og finde ham livløs, strejfer mig desværre nogen gange, jeg kan ikke gøre for det. Vil ikke miste ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.