Kravle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2011

Valle81

L.J.L skriver:

Ja, men det forstår man først når de så ER blevet store

-Så må vi bare få en lille ny igen jo

Ja der er ikke andet for, men jeg har jo fået tre og selvom jeg har lært at nyde og nyde lidt mere så suser tiden bare forbi og BANG så er de et år og går

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

L.J.L

Valle81 skriver:

Ja der er ikke andet for, men jeg har jo fået tre og selvom jeg har lært at nyde og nyde lidt mere så suser tiden bare forbi og BANG så er de et år og går

Ja, det går saftsusme stærkt, især efter de fylder 1 år, jeg synes næsten lige vi har fejret 1 års fødselsdag, men han fylder 2 år om små 2 mdr Der er bare sket SÅ meget med hans udvikling det sidste år, det er jo helt vildt!!

Hvis i har 3 børn nu så kan i da sagtens klare en fjerde

Anmeld

25. oktober 2011

VIPpigen

MIWULA skriver:

okey nej det kan man nok ikk helt min søsters nr 2 blev født 6 uger for tidligt og hun var lidt bagud.

Men man skal altid huske at børn udvilker sig forskelligt. Nogen børn er meget fremme motorisk, men så måske ikke pludre og snakker så meget, og omvendt. Her snakker Lilje som et vandfald, hvor hendes fætter er langt fremme motorisk, men snakker ikke såå meget igen Der er næsten 3 uger mellem dem, han er født efter hun kom til verden. Igen er der bare min svigerinde gik 14 dage over tid, og jeg fødte 5 uger før tid...  så selvom de er næsten jævnaldrende er de så vidt forskellige

Anmeld

25. oktober 2011

MIWULA

isabellamor skriver:

nej.. han gjorde det helt selv.. jeg har ikke tvunget ham eller noget... 

men vi har bare været MEGET nede og lege på gulvet.. uden tæpper og div ting. for det er for blødt og kan være besværligt for ens barn et kravle rundt på i starten...

da han var 5 mdr begyndte han at komme og på alle fire og rokke frem og tilbage.. og så kom han ned på gulvet og så sad vi bare der og havde alle hans legesager spredt ud over det hele... 

ej hvor skønt.  her er det lidt svært for vi har trægulv så der er glat.

Anmeld

25. oktober 2011

Isabella_mor

MIWULA skriver:

ej hvor skønt.  her er det lidt svært for vi har trægulv så der er glat.

det har vi også... og det var det han lærte at kravle på.. 

Anmeld

25. oktober 2011

Valle81

L.J.L skriver:

Ja, det går saftsusme stærkt, især efter de fylder 1 år, jeg synes næsten lige vi har fejret 1 års fødselsdag, men han fylder 2 år om små 2 mdr Der er bare sket SÅ meget med hans udvikling det sidste år, det er jo helt vildt!!

Hvis i har 3 børn nu så kan i da sagtens klare en fjerde

Ja det går så stærkt, min den ældste er snart 8 og puha, årene er forsvundet i hastigt tempo og en præteenager har indtaget hjemmet

Nej, vi skal ikke have flere min mand har også en søn fra tidligere forhold, så der er mere end rigeligt vi kan jo næsten ikke være i nogen biler osv

Anmeld

25. oktober 2011

MIWULA

VIPpigen skriver:

Men man skal altid huske at børn udvilker sig forskelligt. Nogen børn er meget fremme motorisk, men så måske ikke pludre og snakker så meget, og omvendt. Her snakker Lilje som et vandfald, hvor hendes fætter er langt fremme motorisk, men snakker ikke såå meget igen Der er næsten 3 uger mellem dem, han er født efter hun kom til verden. Igen er der bare min svigerinde gik 14 dage over tid, og jeg fødte 5 uger før tid...  så selvom de er næsten jævnaldrende er de så vidt forskellige

ja det jo lige det.

Anmeld

25. oktober 2011

MIWULA

isabellamor skriver:

det har vi også... og det var det han lærte at kravle på.. 

hvor godt. troede det var  sværere for dem

Anmeld

25. oktober 2011

Kvist

MIWULA skriver:

Hej piger

Hvornår begyndte jeres og kravle forlæns?

Jamie møver sig baglæns og kommer op på knæene men kravler ikk endnu!! Han er nu 7 måneder. Så er bare lidt nys efter om han er bagud med det eller hva?

Jeg har stemt 7 måneder, der begyndte Albert nemlig at kravle..

Anmeld

25. oktober 2011

MIWULA

Kvist skriver:

Jeg har stemt 7 måneder, der begyndte Albert nemlig at kravle..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.