Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger
Hvornår begyndte jeres og kravle forlæns?
Jamie møver sig baglæns og kommer op på knæene men kravler ikk endnu!! Han er nu 7 måneder. Så er bare lidt nys efter om han er bagud med det eller hva?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
eg har svaret kravlede slet ikke, min datter er 11 måneder lige om lidt, hun skubber sig frem på numsen, og så er hun begyndt at gå en smule .
MIWULA skriver: Hej piger Hvornår begyndte jeres og kravle forlæns? Jamie møver sig baglæns og kommer op på knæene men kravler ikk endnu!! Han er nu 7 måneder. Så er bare lidt nys efter om han er bagud med det eller hva?
Han er ikke bagud. Det er flot at han allerede viser tegn til at komme op på alle 4
Min dreng kravlede da han var 8 mdr, og min SP synes det var super flot.
Zilke's Mor <3 skriver: eg har svaret kravlede slet ikke, min datter er 11 måneder lige om lidt, hun skubber sig frem på numsen, og så er hun begyndt at gå en smule .
hehe nååå det er så sødt når de skubber sig frem på numsen. hehe.
benjamins'mor skriver: Har stemt ''før 6 måneder'', da han begyndte at kravle som 5½ måned.
Har stemt ''før 6 måneder'', da han begyndte at kravle som 5½ måned.
Samme her
Hold da op det er godt nok flot.
MIWULA skriver: hehe nååå det er så sødt når de skubber sig frem på numsen. hehe.
ja, og så går det knapt så stærkt, så der er mange ting jeg har nåede at rede ind de blev smadret
L.J.L skriver: Han er ikke bagud. Det er flot at han allerede viser tegn til at komme op på alle 4 Min dreng kravlede da han var 8 mdr, og min SP synes det var super flot.
ahh okey dejligt håber snart han kravler rigtigt så vi kan få noget af se til. haha
Zilke's Mor <3 skriver: ja, og så går det knapt så stærkt, så der er mange ting jeg har nåede at rede ind de blev smadret
haha når ja det er en fordel.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128