Kravle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2011

Isabella_mor

villads kravlede dagen før han blev 7 mdr... så jeg stemte 7 mdr...  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

MIWULA

henh01 skriver:

han var 7½ mdr - 8 mdr da han kravlede

dejligt. kan være vi heldige det blir det samme her.

Anmeld

25. oktober 2011

MIWULA

isabellamor skriver:

villads kravlede dagen før han blev 7 mdr... så jeg stemte 7 mdr...  

Gjorde du noget ved det så det gik hurtigere eller ?

Anmeld

25. oktober 2011

L.J.L

MIWULA skriver:

Hehe ja det har du sku nok helt ret i. Bare de dage hvor han var helt lille og fik bryst og sån savner man jo. hehe

Min dreng er 2 år lige om lidt, og jeg er først for nylig begyndt at forstå hvorfor alle bare siger "husk nu at nyde det imens de er små" for ligepludselig gider de ikke kysse/kramme mere, og så bliver de mere og mere selvstændige, og har pludselig ikke behov for mor og far mere.

Så: HUSK NU AT NYDE DIN DRENG IMENS HAN ER LILLE

Anmeld

25. oktober 2011

MIWULA

VIPpigen skriver:

Jeg har stemt 10 måneder, for Lilje var lige knap 10 måneder da hun knækkede koden. Dog er hun født 5 uger før tid, så som min SP siger så var hun i princippet lige knap 9 måneder.

Men mig kan du vidst ikke samligne med, præmatur børn udvikler sig ikke helt som børn født til tiden, og så er Lilje alligevel på samme bane som sine jævnaldrende.... Faktisk meget forvirrende

okey nej det kan man nok ikk helt min søsters nr 2 blev født 6 uger for tidligt og hun var lidt bagud.

Anmeld

25. oktober 2011

Valle81

L.J.L skriver:

Ja deres udvikling er altid så spændende og man ønsker at de skal blive store i løbet af nul komma fem! Men vent bare, når han fiser rundt over det hele og kommer til skade og vælter og putter ting i munden som IKKE hører til i munden, så vil du nok savne de dage hvor han bare lå og kiggede

So true, og de er så små så lidt jeg ville nærmest ønske de først kunne gå når de var 3 år bare for at blive i baby stadiet lidt længere

Anmeld

25. oktober 2011

MIWULA

L.J.L skriver:

Min dreng er 2 år lige om lidt, og jeg er først for nylig begyndt at forstå hvorfor alle bare siger "husk nu at nyde det imens de er små" for ligepludselig gider de ikke kysse/kramme mere, og så bliver de mere og mere selvstændige, og har pludselig ikke behov for mor og far mere.

Så: HUSK NU AT NYDE DIN DRENG IMENS HAN ER LILLE

hehe ja man skal altid se det før man tror det.  Det kan du tro jeg også gør.

Anmeld

25. oktober 2011

L.J.L

Valle81 skriver:

So true, og de er så små så lidt jeg ville nærmest ønske de først kunne gå når de var 3 år bare for at blive i baby stadiet lidt længere

Ja, men det forstår man først når de så ER blevet store

-Så må vi bare få en lille ny igen jo

Anmeld

25. oktober 2011

MIWULA

Valle81 skriver:

hehe

Anmeld

25. oktober 2011

Isabella_mor

MIWULA skriver:

Gjorde du noget ved det så det gik hurtigere eller ?

nej.. han gjorde det helt selv.. jeg har ikke tvunget ham eller noget... 

men vi har bare været MEGET nede og lege på gulvet.. uden tæpper og div ting. for det er for blødt og kan være besværligt for ens barn et kravle rundt på i starten...

da han var 5 mdr begyndte han at komme og på alle fire og rokke frem og tilbage.. og så kom han ned på gulvet og så sad vi bare der og havde alle hans legesager spredt ud over det hele... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.