Rødbeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2011

Mussen2

Dinna88 skriver:

Jeg svarer lige, fordi jeg kom til at skrive igennem hendes bruger

Jeg synes de smager sødt og derved kommer rødbederne i kraft - smagen er endnu kraftigere når de kolde! Jeg tror de ville smage suuuuuper godt med porre, men de er meget.... sjappede når man putter dem på panden/pladen, så ved ikke om det kan fungere

Ha ha. Ja det krævede lige en forklaring. Jeg tror jeg vil prøve det i morgen i farsen så. Jeg plejer at lave et stort farserer porre farsbrød som kommer i ovnen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

Dinna88

Mussen2 skriver:

Ha ha. Ja det krævede lige en forklaring. Jeg tror jeg vil prøve det i morgen i farsen så. Jeg plejer at lave et stort farserer porre farsbrød som kommer i ovnen

Ja, nemlig God fornøjelse! De bliver meget vandede når du blender dem, men du kan jo også rive dem (det gjorde jeg de første gange, men det er håååååårdt) men ellers skal der nok bare det mere mel i jo
Uhm, jeg vil prøve at farsere porre med det en af dagene! 

Anmeld

27. oktober 2011

Mussen2

Mussen2 skriver:

Opdate: Har lavet rødbede fritter. Eller det vil sige manden har - de bliv ok, lidt for bløde til min smag, men det er nok tilberedningens skyld

I går fik vi farseret porre- farsbrød, hvor der var rødbede i farsen. Lækkert.

Resten lavede jeg til deller også med rødbede i. Som vi skal have i dag.

Jeg har stadig masser af rødbeder, så skal afprøve noget mere løbende

Anmeld

27. oktober 2011

Lise

Jeg elsker denne salat (napset fra en RAW "koge"bog)

4 store rødbeder
½ squash
1 stang bladselleri

Hakkes i foodprocessor, og vendes med 1 spsk citron saft. Vendes med pinjekerner (jeg rister dem, selvom de ikke gør det i RAW bogen)

Myntedressing:
2 æbler
1 avocado
1 lille håndfuld frisk mynte
2 tsk agavesirup
2 tsk citronsaft
vand efter behov

Blendes til ensartet konsistens.

Salat spises med dressingen ovenpå. Det smager GODT!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.