9 måneder - ingen tænder :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2011

norenberg

min store søn var 11 mdr da han fik den første og lille bror på 10 mdr har stadig ingen tænder og heller ingen tegn på at der snart kommer noget...som spén sagde til os havde hun aldrig oplevet børn der ikke fik tænder....så de skal som nok komme...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

Lotte14

MarleneH skriver:

Havde de samme bekymringer med min datter, var jo sikker på at hun aldrig ville få tænder.. nok fordi min søn fik dem tidligt .. Så har lært man ikke skal samligne

Nej, det er jo det man ikke skal, men det kan dælme være svært sommetider. hehe

Anmeld

24. oktober 2011

Mor-til-asta-09

Charlotte89 skriver:

Min søn er 9 måneder og har stadig ingen tænder.  Min mor har sagt at jeg også selv var over 9 måneder før jeg fik min første tand, meeen er alligevel lidt nervøs over det.

Er der nogle af jeres børn der først fik deres første tand efter de var 9 måneder?

//Charlotte

Asta havde ikke fået en eneste tand da hun fyldte 1 år.. Total tandløs, og da vi var ved tandlægen første gang som rutine, havde hun 4, hvor hun egentlig skulle have 8.. Men nu er de kommet, og nu er hun 2,5, men hun har stadig ikke så mange som hun burde...

Anmeld

24. oktober 2011

Jeia

Min datter på 10 mdr har heller igen tænder. Storebror fik sin første da han var 4 mdr, og havde 6 tænder da han var 10 mdr. Det er så forskelligt med børn Som de andre siger, de skal nok komme

Anmeld

24. oktober 2011

Lotte14

Mor-til-asta-09 skriver:

Asta havde ikke fået en eneste tand da hun fyldte 1 år.. Total tandløs, og da vi var ved tandlægen første gang som rutine, havde hun 4, hvor hun egentlig skulle have 8.. Men nu er de kommet, og nu er hun 2,5, men hun har stadig ikke så mange som hun burde...

1000 tak for svar -det beroliger.

Anmeld

24. oktober 2011

Lotte14

Jeia skriver:

Min datter på 10 mdr har heller igen tænder. Storebror fik sin første da han var 4 mdr, og havde 6 tænder da han var 10 mdr. Det er så forskelligt med børn Som de andre siger, de skal nok komme

Ja, må bare have tålmodighed.

Anmeld

24. oktober 2011

Mor-til-asta-09

Charlotte89 skriver:

1000 tak for svar -det beroliger.

ja tag du det bare roligt :d de skal nok komme...

Anmeld

24. oktober 2011

Ansemusen

Charlotte89 skriver:

Min søn er 9 måneder og har stadig ingen tænder.  Min mor har sagt at jeg også selv var over 9 måneder før jeg fik min første tand, meeen er alligevel lidt nervøs over det.

Er der nogle af jeres børn der først fik deres første tand efter de var 9 måneder?

//Charlotte

Min venindes pige fik først sine første tænder omkring 10-måneders alderen. Hun var og er forud med alt andet. Bare ikke tænderne! Tror bestemt ikke du skal være bekymret

Anmeld

24. oktober 2011

Jeia

Charlotte89 skriver:

Ja, må bare have tålmodighed.

Ja, jeg er også rigtig utålmodig, har troet hendes tænder har været på vej, siden hun var 5 mdr. hun har haft næsten alle symptomerne

Anmeld

24. oktober 2011

Lotte14

Ansemusen skriver:

Min venindes pige fik først sine første tænder omkring 10-måneders alderen. Hun var og er forud med alt andet. Bare ikke tænderne! Tror bestemt ikke du skal være bekymret

Er også blevet mere rolig efter at have fået alle de svar, det er rigtig dejligt at høre at han ikke er den eneste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.