9 måneder - ingen tænder :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.092 visninger
33 svar
0 synes godt om
24. oktober 2011

Lotte14

Min søn er 9 måneder og har stadig ingen tænder.  Min mor har sagt at jeg også selv var over 9 måneder før jeg fik min første tand, meeen er alligevel lidt nervøs over det.

Er der nogle af jeres børn der først fik deres første tand efter de var 9 måneder?

//Charlotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

Kit

Min Alberte fylder 9 måneder på mandag og er stadig tandløs.

Anmeld

24. oktober 2011

MarleneH

Charlotte89 skriver:

Min søn er 9 måneder og har stadig ingen tænder.  Min mor har sagt at jeg også selv var over 9 måneder før jeg fik min første tand, meeen er alligevel lidt nervøs over det.

Er der nogle af jeres børn der først fik deres første tand efter de var 9 måneder?

//Charlotte

Min datter fik sin først da hun var næsten 11 mdr og min søn allerede da han var 5 mdr.. Så det er meget forskelligt fra barn til barn

Anmeld

24. oktober 2011

Anneiris

Min datter er lige fyldt 1 år her den 16, og hun har 5 tænder, men de er så også kommet alle sammen i september mdr.

Dét skal du ikke være nervøs for

Anmeld

24. oktober 2011

Koen.

Bare rolig de skal nok komme, her var Lærke 11 mdr og 3 dage før den første tand kom

Anmeld

24. oktober 2011

Lotte14

Kit skriver:

Min Alberte fylder 9 måneder på mandag og er stadig tandløs.

Okay, er glad for at høre at min søn ikke er den eneste 

Anmeld

24. oktober 2011

*Millemus*

Bare rolig - min dreng var 13 mdr da han fik den første tand. Han er blevet 6 år for nogle mdr siden - har ingen 6.års tænder endnu og ikke en eneste rokketand.....Men det kommer nok når tiden er inde til det.....

knus Millemus

Anmeld

24. oktober 2011

Lotte14

MarleneH skriver:

Min datter fik sin først da hun var næsten 11 mdr og min søn allerede da han var 5 mdr.. Så det er meget forskelligt fra barn til barn

Ja, det er selvfølgelig rigtigt. Men man bliver lidt nervøs når man høre om de andre børn (fra mødregruppe, og fødselforberedelse) på samme alder og yngre at de har så og så mange tænder. Så det er dejligt lige at høre at min søn ikke er den eneste til at få tænder sent.

Anmeld

24. oktober 2011

Lisbeth85

Charlotte89 skriver:

//Charlotte

Min søn fik 5 tænder indenfor 3 dage... så lige pludselig kommer de. han var omkring 10½ måned gammel, da de brød frem!

Anmeld

24. oktober 2011

lilledittemor

Min niece var et år før hun fik sin første tand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.