Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anneiris skriver: Min datter er lige fyldt 1 år her den 16, og hun har 5 tænder, men de er så også kommet alle sammen i september mdr. Dét skal du ikke være nervøs for
Min datter er lige fyldt 1 år her den 16, og hun har 5 tænder, men de er så også kommet alle sammen i september mdr.
Dét skal du ikke være nervøs for
Okay. Så kan det være at der kommer en masse samme tid her også. Tak for svar
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Bare rolig de skal nok komme, her var Lærke 11 mdr og 3 dage før den første tand kom
Tak, det beroliger lidt at høre om andres børn der også var sene til at få tænder.
*Millemus* skriver: Bare rolig - min dreng var 13 mdr da han fik den første tand. Han er blevet 6 år for nogle mdr siden - har ingen 6.års tænder endnu og ikke en eneste rokketand.....Men det kommer nok når tiden er inde til det..... knus Millemus
Bare rolig - min dreng var 13 mdr da han fik den første tand. Han er blevet 6 år for nogle mdr siden - har ingen 6.års tænder endnu og ikke en eneste rokketand.....Men det kommer nok når tiden er inde til det.....
knus Millemus
Tak for svar
Lisbeth85 skriver: Min søn fik 5 tænder indenfor 3 dage... så lige pludselig kommer de. han var omkring 10½ måned gammel, da de brød frem!
Min søn fik 5 tænder indenfor 3 dage... så lige pludselig kommer de. han var omkring 10½ måned gammel, da de brød frem!
Okay, så må jeg håbe at min søn også lige pludselig har fået en masse tænder. Mange tak for svar, det beroliger en lidt.
Charlotte89 skriver: Okay, så må jeg håbe at min søn også lige pludselig har fået en masse tænder. Mange tak for svar, det beroliger en lidt.
Har selv haft sååå mange tanker, og alle i min mødregruppes børn havde munden fuld af tænder, men ikke min dreng. Men de kom - så mon ikke du oplever det samme? De SKAL nok komme
Ditte_Marie skriver: Min niece var et år før hun fik sin første tand
Min niece var et år før hun fik sin første tand
Okay, mange tak for svar
Min datter har lige fået sine første 2 tænder - en i fredags og en i dag, og hun bliver 10 mdr den 5/11 - jeg var selv ved at blive nervøs for om hun overhovedet ville få tænder - specielt fordi jeg var 4 mdr da jeg fik mine første og hun har vist tegn siden hun var 4½ mdr på at de ville komme op.
De skal nok komme
Lisbeth85 skriver: Har selv haft sååå mange tanker, og alle i min mødregruppes børn havde munden fuld af tænder, men ikke min dreng. Men de kom - så mon ikke du oplever det samme? De SKAL nok komme
Jaa, det satte lidt tanker i gang om der er noget galt siden han stadig ikke havde fået tænder. -så der er rigtig dejligt at høre at han bestemt ikke er den eneste. Jo, må bare have tålmodighed, og for at de snart kommer. hehe
Charlotte89 skriver: Ja, det er selvfølgelig rigtigt. Men man bliver lidt nervøs når man høre om de andre børn (fra mødregruppe, og fødselforberedelse) på samme alder og yngre at de har så og så mange tænder. Så det er dejligt lige at høre at min søn ikke er den eneste til at få tænder sent.
Ja, det er selvfølgelig rigtigt. Men man bliver lidt nervøs når man høre om de andre børn (fra mødregruppe, og fødselforberedelse) på samme alder og yngre at de har så og så mange tænder. Så det er dejligt lige at høre at min søn ikke er den eneste til at få tænder sent.
Mileva skriver: Min datter har lige fået sine første 2 tænder - en i fredags og en i dag, og hun bliver 10 mdr den 5/11 - jeg var selv ved at blive nervøs for om hun overhovedet ville få tænder - specielt fordi jeg var 4 mdr da jeg fik mine første og hun har vist tegn siden hun var 4½ mdr på at de ville komme op. De skal nok komme
Jaa, jeg var også begyndt at blive nervøs for om han overhovedet vill få nogle. -men jeg må bare være tålmodig, og indse at de kommer når de kommer.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128