Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Okay, har lige læst lidt om det .. Må nok heller tage til læge og få det bekræftet, Nej sådan ser jeg faktisk heller ikk svamp, for ved mange som har haft det og det er en "almindelig" ting at have, (forstå mig ret) .
Okay, har lige læst lidt om det ..
Må nok heller tage til læge og få det bekræftet,
Nej sådan ser jeg faktisk heller ikk svamp, for ved mange som har haft det og det er en "almindelig" ting at have, (forstå mig ret) .
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Muhmi skriver: Præcis.. Men klør du ikke og evt. har lidt anderledes udflåd?
Præcis.. Men klør du ikke og evt. har lidt anderledes udflåd?
Neej, synes ikke at der er noget udflåd ..
Men det klør af og til, men kløen kommer og går ..
babymus77 skriver: Jeps helt almindelig for kvinder;-))
Jeps helt almindelig for kvinder;-))
Jup .. Men godt man blev det klogere
Anonym skriver: Neej, synes ikke at der er noget udflåd .. Men det klør af og til, men kløen kommer og går ..
Nå jamen så er det bare ned og købe noget cannesten... Man kan få det i sådan en kombipakke hvor der både er creme og en stikpille til dig... Og så vil jeg også anbefale dig at bruge en vigvag stikpille med jævne mellemrum Den opretholder ph-balancen i skeden
Muhmi skriver: Nå jamen så er det bare ned og købe noget cannesten... Man kan få det i sådan en kombipakke hvor der både er creme og en stikpille til dig... Og så vil jeg også anbefale dig at bruge en vigvag stikpille med jævne mellemrum Den opretholder ph-balancen i skeden
Tak for dit råd ! .
Jeg vil lige et smut forbi lægen inden og se om det er svamp. Hvilket det kun kan være fra min side af, hvis jeg ikke er smittet af kæresten .
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128